کد خبر : 1795309 | 09 آذر 1400 ساعت 16:06 | 38.8K بازدید | 10 دیدگاه

بهترین نمایش شماره شش در ترکیب پرسپولیس (عکس)

این شاید بهترین نمایش علی نعمتی در تیم پرسپولیس بود؛ نمایشی که نقشی پررنگ در کلین‌شیت سرخپوشان ایفا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس برای دومین بازی متوالی با زوج علی نعمتی و فرشاد فرجی وارد زمین شد و توانست با همین ترکیب، به دومین کلین شیت این فصل برسد. این آمار در حالی رقم خورد که نفت مسجدسلیمان با پرسینگ از جلو، تلاش زیادی می‌کرد تا مدافعان پرسپولیس را به اشتباه بیاندازد و چند بار هم فرجی اسیر این فشار بالای مهاجمان مسجدسلیمان شد اما دیگر مدافع سرخپوشان کم نقص و مطمئن، وظایف خود را انجام داد.

 

علی نعمتی در این بازی بیشترین کنش دفاعی خود در ترکیب قرمزها را ارائه کرد و با 3 تکل، 3 قطع و 5 دفع از زمین خارج شد تا بهترین بازیکن زمین از سوی وبسایت "یازده" لقب بگیرد. آن هم در شرایطی که با نرخ 91% پاس صحیح، نقش مدافعی دقیق را بازی کرده بود.

او در انتقال توپ به مدافعان کناری و همچنین هافبک تدافعی پرسپولیس موفق ظاهر شد و همین موضوع پرسپولیس را امیدوار می‌کند تا برای بازیهای بعدی بازیکنی مثل شجاع خلیل‌زاده با توانایی ارسال پاس دقیق، دوباره در ترکیب سرخپوشان ظاهر شود.

 

1669539

 

1669540

 

نعمتی در چند بازی اول با استرس و دست پاچگی زیاد ظاهر شده بود اما عملکرد روز گذشته او هواداران پرسپولیس را امیدوار می‌کند تا یک مدافع مطمئن در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد؛ بازیکنی که با ادامه این روند جای پایش را در ترکیب اصلی محکم تر خواهد کرد و شاید اولین دربی را هم تجربه کند.

 

دیدگاه‌ها