کد خبر : 1795317 | 09 آذر 1400 ساعت 16:39 | 135.3K بازدید | 81 دیدگاه

کلوپ: صلاح هفتم شد؟ توپ طلا را همیشه به مسی بدهید!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول نیز به صف منتقدان مراسم توپ طلای امسال ملحق شده است.

کلوپ: صلاح هفتم شد؟ توپ طلا را همیشه به مسی بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دیشب برای هفتمین بار در دوران ورزشی خود موفق به کسب جایزه توپ طلا شد و البته بسیاری از منتقدان رابرت لواندوفسکی را گزینه شایسته تری برای دریافت این عنوان می دانستند. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل اورتون، یورگن کلوپ در مورد دربی مرسی ساید و البته غیبت محمد صلاح در بین نفرات اول رده بندی توپ طلا صحبت کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "سه امتیاز این دیدار به صورت قطعی برای ما نیست و ما باید سعی کنیم به نتیجه مورد نظر دست یابیم. دیدار فردا شب هیچ ربطی به وضعیت ویژه اورتون یا هر چیز دیگری ندارد. من بازی اورتون مقابل برنتفورد را تماشا کردم، اما پس از سوت پایان بازی تلویزیون را خاموش کردم و نمی دانم واکنش اورتون چگونه بود.

 

1660854

 

حفظ آرامش همیشه برای ما مهم است. ما یک تیم احساسی هستیم، اما باید از این ویژگی در راه درستی استفاده کنیم. ما باید فوتبال خوبی ارائه دهیم کنیم و زمانی که این اتفاق رخ دهد بازی کردن در برابر لیورپول دشوار خواهد بود. این همان هدفی است که ما برای رسیدن به آن تلاش می کنیم. ما از انتظارات هواداران خود باخبریم و تلاش ما برآورده کردن خواسته آنها است.

 

قرار گرفتن محمد صلاح در رتبه هفتم رده بندی توپ طلا؟ صادقانه بگویم از قرار گرفتن محمد صلاح در رده هفتم شگفت زده شدم. این توپ طلا است، روزنامه نگاران رای می دهند؟ پس این رای شماست. اگر فکر می کنید محد صلاح باید بالاتر باشد، همکاران خود را متقاعد می کنید. شما همیشه می توانید توپ طلا را برای همیشه بابت دوران حرفه ای لیونل مسی به او بدهید. من فکر می کنم امسال رابرت لواندوفسکی لایق دریافت این جایزه بود."

دیدگاه‌ها