کد خبر : 1795319 | 09 آذر 1400 ساعت 16:45 | 22.4K بازدید | 2 دیدگاه

عبداللهی: آقای میثاقی هنوز روی موضع خودم هستم!

مربی نفت مسجدسلیمان با تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم در جدال با پرسپولیس، مدعی اتفاقات قبل از بازی روی تمرکز طلایی‌پوشان نیز تاثیرگذار بود.

عبداللهی: آقای میثاقی هنوز روی موضع خودم هستم!

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان روز گذشته و در دیدار هفتم لیگ برتر در دیداری نزدیک در نهایت نتیجه را به حریف مدعی خود واگذار کرد. نمایش قابل توجه و دور از انتظار بازیکنان نفت مسجدسلیمان که نشانه‌هایی از برنامه تاکتیکی آنها برای توقف حریف و پرس ویژه در آن دیده می‌شد، باعث شد تا گفتگویی با حمید عبداللهی مربی این تیم داشته باشیم.

 

عضو کادرفنی تیم فراز کمالوند درباره این دیدار صحبت‌هایش را به این شکل آغاز کرد و گفت: بازی ما با پرسپولیس یک بازی فیزیکی بود و با توجه به قدرت و کیفیت تیم حریف و بازیکنان مطرح و ملی‌پوشی که در اختیار دارد و ذهنیت برنده که در این تیم به واسطه قهرمانی‌های لیگ و موفقیت آسیا شکل گرفته است کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. پرسپولیس از لحاظ درجه‌بندی تیم سطح اول فوتبال ایران است و تلاش ما بر این بود که بعد از بازی با مس رفسنجان و اتفاقات آن،  یک بازی خوب برابر آنها انجام دهیم و نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه هدف نفت مقابل پرسپولیس چه بود، گفت: با توجه به نکاتی که گفتم طبیعتاً تیمی مثل ما مقابل تیمی مثل پرسپولیس نگاهش اول به گل نخوردن است و ما سعی داشتیم با بستن راه‌های نفوذ آنها و کار کردن روی نکات تاکتیکی لازم یک تساوی یا نتیجه خوب در این بازی کسب کنیم و اگر شانس یارمان بود پیروز هم شویم. ما نکاتی را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم و آقای کمالوند چند نکته قبل از بازی به بازیکنان گفتند که دقیقا از همان نکاتی که گفته شد و رعایت نشد دروازه ما باز شد. به هر حال بازی در این سطح استرس بالایی دارد و ممکن است یک لحظه بازیکن تمرکزش را از دست بدهد و اشتباه کند و نتیجه بازی را هم همین اشتباهات رقم می‌زند. فکر می‌کنم ما کنترل خوبی روی پرسپولیس داشتیم و موقعیت چندانی به آنها ندادیم.

 

مربی نفت مسجد سلیمان در مورد اتفاقات پیش از شروع بازی توضیح داد: من هنوز هم دقیقاً نمی‌دانم مشکل چه بود و چرا با 35-40 دقیقه تاخیر بازی شروع شد ولی این اتفاق به هر دو تیم ضربه می‌زند. ما بازیکنان را از لحاظ انگیزشی و بدنی و روحی و روانی آماده شروع بازی می‌کنیم و وقتی چنین تاخیری بدون برنامه در بازی شکل می‌گیرد بازیکنان سرد می‌شوند و تیم ما ضربه اش را خورد و در دقیقه 25 یک بازیکنمان را از دست دادیم و این برای تیمی با بضاعت ما اتفاق خوبی نیست. چنین اتفاقاتی توهین به شعور مخاطب است. مخاطب می‌تواند تماشاگر باشد یا بازیکن یا مربی یا خبرنگاری که برای پوشش بازی به استادیوم آمده است.

 

عبداللهی در مورد نتایج نه چندان خوب نفت گفت: فکر می‌کنم فوتبالدوستان فقط بازی ما با پرسپولیس را دیده‌اند و پیش از این بازی ما با آلومینیوم یا مس رفسنجان را ندیدند که با همین کیفیت و همینقدر پرتلاش ظاهر می‌شویم. به هر حال این نتایج برای تیم ما در ابتدای راه طبیعی است. تیم ما دیر بسته شده و پیش فصل نداشتیم و دیر نقل و انتقالات را شروع کردیم و بدون بازی تدارکاتی پا به مسابقات گذاشتیم. دو بازی را داوری از ما گرفت و به جز داوری بازی روز گذشته که عالی بود و هیچ بحثی روی آن نداریم از این بابت هم خیلی ضربه خوردیم. قصد توجیه ندارم ولی رفته رفته تیم ما بهتر می‌شود و در آینده کیفیت نفت را خواهید دید.

 

مربی نفت در مورد صحبت‌های روز گذشته میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: بازی ما مقابل مس به دلیل توهین به کمک داور مسابقه از بیرون ورزشگاه قطع شد و این اتفاق نباید رخ می‌داد و باید بازی ادامه پیدا می‌کرد. من گفتم که در فوتبال به هر کسی توهین می‌شود و این شخص ممکن است بازیکن یا مربی یا داور یا هر مسئول دیگری باشد و اصلاً نگفتم این خوب است یا بد است ولی میثاقی آن بخش صحبت‌های من را نشان داد تا بگوید که من از توهین حمایت کردم. خود میثاقی وقتی با محمود فکری صحبت کرد خودش گفت که کلی فحش و ناسزا خورده است و عنوان کرد چرا به او فحش می‌دهند و من هم حرف خود او را زدم. حالا اگر علیه این حرف من موضوع گرفته‌اند من هنوز هم سر حرفم هستم چرا که در زندگی آدم رکی هستم و ابایی ندارم از اینکه حقیقت را بگویم. اینکه یک اتفاق بیرونی رقم خورده (فحاشی فردی خارج از تیم به سمت داور) این اتفاق چرا باید تیم ما را متضرر کند و در آن شرایط حساس با قطع بازی، تمرکز تیم ما گرفته شود؟ من شخصا امیدوارم ریشه این توهین‌ها زده شود و فضایی فوق العاده در استادیوم‌ها و حتی فضای مجازی شاهد باشیم اما تیم ما نباید به خاطر موضوعی که ارتباطی با آن نداشت به آن شکل خسارت می‌دید.

 

 

عبداللهی در مورد دیدار هفته بعد با هوادار گفت: هنوز هوادار را بررسی نکردیم و از امروز‌ این تیم را آنالیز می‌کنیم. آنها هم به هر حال تیمی هستند که تازه لیگ برتری شدند و مقابل ما به دنبال نتیجه گیری هستند و اصلاً کار راحتی نداریم ولی تلاش می‌کنیم دست پر خارج شویم.

وی در پایان در مورد دربی تهران هم خاطر نشان کرد: ما آخرین تیمی بودیم که قبل از دربی برابر پرسپولیس به میدان رفتیم و چیزی که من از این تیم در آنالیزهایمان دیدم هنوز نشانه‌هایی از معماری برانکو را در خودش دارد که گل محمدی با هوش بالایش زوایای جدیدی به آن داده است. از طرفی استقلال هم تیم خوبی است و سرمربی جوان و با انگیزه ای است و امیدوارم بازی جذاب و پرگلی را شاهد باشیم و مردم از دیدن آن لذت ببرند.

دیدگاه‌ها