کد خبر : 1795337 | 09 آذر 1400 ساعت 18:07 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

حسن صالح حمیدزیچ:

به داشتن لواندوفسکی افتخار می‌کنیم

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ به لیونل مسی به خاطر دریافت جایزه توپ طلا تبریک گفت.

به داشتن لواندوفسکی افتخار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید رابرت لواندوفسکی از بخت بالایی برای دریافت جایزه توپ طلا در سال 2021 برخوردار باشد، اما در نهایت این جایزه دیشب در شهر پاریس به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن رسید. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ ضمن تمجید از رابرت لواندوفسکی مدعی شد به لیونل مسی نیز بابت دریافت هفتمین توپ طلا تبریک می گوید.

 

1669570

 

حسن صالح حمیدزیچ گفت: "به لیونل مسی بابت دریافت جایزه توپ طلا تبریک می گویم، اما اگر رابرت لواندوفسکی این عنوان را کسب می کرد، ما در باشگاه بایرن مونیخ خیلی خوشحال می شدیم. ما به داشتن این بازیکن فوق العاده در تیم خود افتخار می کنیم و او با شایستگی به عنوان بهترین مهاجم جهان در سال 2021 انتخاب شد.

 

رابرت لواندوفسکی الگوی واقعی یک بازیکن حرفه ای است. رابرت همیشه اهداف جدیدی برای خود تعیین می کند و به همین دلیل است که او یکی از بهترین بازیکنان جهان نام دارد. همچنین ما واقعا خوشحالیم که جمال موسیالا در بین سه نفر برتر جایزه کوپا برای بهترین بازیکن زیر 21 سال جهان فوتبال قرار گرفت. ما در آینده روزهای شیرینی را با جمال موسیالا خواهیم داشت و هنوز خیلی مانده تا او به اوج دوران ورزشی خود برسد."

دیدگاه‌ها