کد خبر : 1795338 | 09 آذر 1400 ساعت 18:06 | 9.3K بازدید | 2 دیدگاه

جرایم باید سفت و سخت باشد؛

تارتار: جزو 5-6 تیم ارزان لیگ هستیم

مهدی تارتار می‌گوید نتیجه مساوی در بازی با آلومینیوم کاملا عادلانه بود.

تارتار: جزو 5-6 تیم ارزان لیگ هستیم

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم گفت: بازی زیبایی را از جانب دو تیم ندیدیم. بازی بسیار فیزیکی بود که بهرحال فکر می‌کنم مساوی هم عادلانه بود چون هر دو تیم موقعیت های کمی داشتند.

 

وی افزود: ما در نیمه دوم سعی کردیم از فضای پشت دفاع های کناری آلومینیوم استفاده کنیم. چند موقعیت نصیبمان شد و در گرفتن تصمیم آخر خوب عمل نکردیم. تیم آلومینیوم هم در اواخر بازی می‌خواست به گل برسد و مقداری احساسی بازی کردند و به بازی مستقیم رو آوردند که در این تاکتیک هم ما خوب عمل کردیم و توپ های سوم را از حریف گرفتیم. در بخش انتقال توپ از دفاع به حمله، هافبک های وسط تیممان ضعیف عمل کردند که باید بیشتر کار کنیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گوییم.

 

تارتار در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: در چند صحنه کمک داور اشتباهاتی در اعلام آفساید داشت. یک صحنه را که مطمئنم آفساید نبود و موقعیت بسیار خوبی هم از کناره ها برای ما ایجاد شد که پرچم زد چون خیلی واضح بود از داور لب خط گله مندم. آقای مهدوی هم مثل همیشه روز خوبی را پشت سر گذاشت و به ایشان هم خسته نباشید می‌گویم.

 

او درباره شرایط تیم آلومینیوم توضیج داد: آلومینیوم تیم چفت و جوری است و می‌تواند به خوبی یقه تیم های بزرگ را هم بگیرد بخاطر داشتن ابزار مناسب در وسط زمین و کناره ها. ما این تیم را خوب آنالیز کرده بودیم ولی در بازی امروز موقعیت آنچنانی از آلومینیوم ندیدم چون گلر ما سیو خاصی را نداشت. بچه در خط دفاع هوشمندانه عمل کردند. اواخر بازی شلوغ شده بود و چند بار توپ رد شد که بچه های ما اجازه ندادند آلومینیوم ضریه بزند. آلومینیوم امسال شرایط خوبی را دارد و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. 

 

او در واکنش به اعتراض نیمکت‌ های تیم ها به داوری اظهار داشت: راه حل این مساله VAR است. اگر VAR بیاید دیگر من مربی کنار زمین ادعایی ندارم. همه چیز مشخص است. من از مسئولین و روسای کشوری عاجزانه خواهش می‌کنم و التماس می‌کنم یکبار برای همیشه این اعتراضات را تمام کنیم. می‌گویم VAR چون ما این قدرت را نداریم که برخورد شدید کنیم؛ کاری به اسامی نداشته باشید و هر کسی شلوغ می‌کنم محروم کنید. در کشور ما وقتی جرایم رانندگی کم بود همه بد رانندگی می‌کردند، جرایم را زیاد کردند دیگر کسی جرات ندارد بد رانندگی کند. باید با هر کسی که می‌خواهد اینطور در کنار زمین پوئن بگیرد برخورد شدید شود. بهترین راه VAR است اما اگر نمی‌توانیم حداقل برخوردها را شدید کنیم. جرایم طوری است که بعد از چند وقت کم می‌شود و بخشیده می‌شود و دوباره تعلیق می‌شود و این مسائل بخاطر ارتباطاتی است که وجود دارد. اگر می‌خواهند شلوغ کاری کم شود باید جرایم سخت باشد.

 

او در واکنش به اتفاقات پیش از بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل صنعت نفت که باعث تاخیر در شروع بازی شد، گفت: ما با این کار به صد سال قبل برگشتیم؛ گروکشی. واقعا برای ما زشت است. به صد سال قبل برگشتیم گروکشی کنیم که او نگذاشته ما هم نگذاریم. به احترام مردم و هودار و آبروی کشور باید رعایت کنیم. برای کشور زشت است. من نمی‌پردازم و امیدوارم که به یک جایی برسیم که شخصیت همه افراد را در نظر بگیریم و به هواداران و مردم احترام بگذاریم و شان و شخصیت کشور را بالا ببریم نه اینکه در کشور های حوزه خلیج فارس کوچکش کنیم. 

 

سرمربی ذوب آهن در پایان در خصوص هدف این تیم در فصل جاری عنوان کرد: جا دارد از باشگاه تشکر کنم. بودجه ما بسیار معمولی است و می‌توانم بگویم از نظر بودجه جزو پنج شش تیم پایین هستیم ولی نظرم مالی خوبی داریم و باشگاه زحمت می‌کشد. من نه تنها به این باشگاه، به هیچ باشگاهی قولی نداده‌ام ولی خودم انتظارم از کادر و بازیکنانم زیاد است. ما نباید در جدول پایین بیاییم. باید جایگاه مناسبی داشته باشیم هرچند جایگاه دو سه سال گذشته ذوب آهن خیلی بد بوده و باید صبور باشیم و کم کم شخصیت خوب گذشته را به تیم برگردانیم.

دیدگاه‌ها