کد خبر : 1795349 | 09 آذر 1400 ساعت 19:43 | 23K بازدید | 1 دیدگاه

سینیشا میهایلوویچ:

ژوزه مورینیو در دوران بیماری به من نزدیک بود

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، صحبت های جالبی را در مورد ژوزه مورینیو مطرح کرد.

ژوزه مورینیو در دوران بیماری به من نزدیک بود

به گزارش "ورزش سه"، رم که اخیراً دوباره به روند خوب خود بازگشته فردا شب در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم سری‌آ مهمان بلونیا خواهد بود؛ مسابقه‌ای که به جز مسائل جدولی، به لحاظ تقابل ژوزه مورینیو و سینیشا میهایلوویچ نیز از جذابیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

 

 

1669584

 

 

سینیشا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا، در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل رم صحبت‌های جالبی را در مورد ژوزه مورینیو مطرح کرد و گفت: "او یک مربی و یک فرد بزرگ است. زمانی که پدر بزرگ شدم در پیامی برای من نوشت که نمی‌تواند صبر کند تا این اتفاق برای او هم رخ دهد و من هم به او پاسخ دادم که همیشه زمان برای این کار وجود دارد. از دیدن او بسیار خوشحال هستم. من تقریباً همیشه او را دوست داشته‌ام و فقط در ابتدا کمی با یکدیگر دعوا می‌کردیم."

 

 

1669583

 

 

میهایلوویچ که در نبرد با بیماری سرطان خون دو دوره شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان را پشت سر گذاشته در ادامه گفت: "یک بار او چیزی علیه من گفت و من پاسخ دادم که نمی توانم با کسی صحبت کنم که هرگز در سطح بالایی فوتبال بازی نکرده است. با این حال در پایان، ما توضیح دادیم و دوست ماندیم.  مورینیو حتی در دوران بیماری همیشه به من نزدیک بوده و این را فراموش نمی کنم. ما از دو کشور آمده‌ایم که در آن حیله گری و وفاداری شخصیت اصلی مردم است، بنابراین وجه اشتراکی بین‌مان وجود دارد."

دیدگاه‌ها