کد خبر : 1795363 | 09 آذر 1400 ساعت 21:00 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

شوچنکو: میلان؟ سعی‌می‌کنم جلوی احساساتم را بگیرم

آندری شوچنکو، سرمربی جنوا، تاکید کرد که آنها کار دشواری مقابل میلان پیش رو خواهند داشت.

شوچنکو: میلان؟ سعی‌می‌کنم جلوی احساساتم را بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، آندری شوچنکو که اخیراً هدایت جنوا را برعهده گرفته فردا با این تیم به مصاف میلان خواهد رفت؛ تقابل مرد اوکراینی با باشگاهی که اسطوره آن محسوب می‌شود که قطعاً از جذابیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. شوچنکو در دوران بازی موفق به فتح یک اسکودتو و یک لیگ قهرمانان اروپا با میلان شد و حالا فردا شب رو در روی این تیم قرار می گیرد.

 

آندری شوچنکو، سرمربی جنوا، در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل میلان گفت: "من مطمئناً هیجان زده خواهم بود، اما در حال حاضر سعی می کنم جلوی احساسات خود را بگیرم. من یک حرفه ای هستم و به هواداران جنوا قول داده ام که تمام تلاشم را برای آنها انجام خواهم داد. در حال حاضر تمام تلاشم را می کنم تا میلان را با مشکل مواجه کنم."

 

 

1669605

 

 

شوچنکو در ادامه تاکید کرد که تیمش باید در دیدار مقابل میلان با دقت عمل کند. او گفت: "ما باید بسیار محتاط و خیلی مراقب باشیم. من مثل همیشه مشوق میلان خواهم کرد، اما نه در بازی مقابل جنوا. درست است که میلان بعد از دو شکست پا به دیدار مقابل ما می گذارد اما آنها فوتبال بسیار خوبی بازی می کنند. من بسیاری از مسابقات آنها به خصوص دو بازی آخرشان را با دقت تماشا کرده‌ام. آنها تیمی هستند که بسیار خوب بازی می‌کنند و موقعیت های زیادی نیز ایجاد می کنند."

دیدگاه‌ها