کد خبر : 1795367 | 09 آذر 1400 ساعت 21:37 | 35.7K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: من باید از میهایلوویچ تشکر کنم نه او از من!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، پاسخ تمجیدهای سینیشا میهایلوویچ را داد.

مورینیو: من باید از میهایلوویچ تشکر کنم نه او از من!

به گزارش "ورزش سه"، رم در حالی فردا شب به مصاف بولونیا می‌رود که به نظر می‌رسد رابطه بسیار خوبی بین سرمربیان دو تیم یعنی ژوزه مورینیو و سینیشا میهایلوویچ وجود دارد. سرمربی بولونیا در نشست خبری پیش از بازی برابر رم تمجید ویژه ای از آقای خاص انجام داد و حالا این اتفاق به شکل برعکس نیز رخ داده است.

 

 

1669583

 

 

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در نشست خبری پیش از بازی برابر بولونیا گفت: "سینیسا یکی از من و ماست... او دوست بزرگ یکی از دوستان بزرگ من، دژان استانکوویچ است. سپس او به طور خودکار دوست من می شود. امثال ما می‌توانیم تأثیر مثبتی داشته باشیم و او مطمئناً تأثیری عالی بر بسیاری از افرادی که بیماری مشابه او را تجربه کرده اند، داشته است."

 

 

1669612

 

 

ژوزه مورینیو در ادامه تمجید ویژه خود از میهایلویچ گفت: "او شجاعت و قدرت باورنکردنی از خود نشان داد، من برای او احترام قائل هستم و تحسینش می کنم. افرادی مثل او می‌توانند روی دیگران تاثیر زیادی بگذارند. او یک نمونه بود و شجاعت فوق العاده ای داشت. او همچنین به دنبال این بود که کار کند و لازم نیست که به خاطر حمایت کوچکی که داشتم از من تشکر کند. در واقع این من هستم که باید از طرف خیلی‌ها که میهایلویچ برای آنها یک الگو است، از او تشکر کنم."

دیدگاه‌ها