کد خبر : 1795369 | 09 آذر 1400 ساعت 21:56 | 51K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش پوچتینو به کسب هفتمین توپ‌طلا توسط مسی

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، کسب هفتمین توپ طلای لیونل مسی را به او و خانواده‌اش تبریک گفت.

واکنش پوچتینو به کسب هفتمین توپ‌طلا توسط مسی

به گزارش "ورزش سه" صدرنشین بلامنازع رقابت‌های لیگ یک فرانسه فرداشب در چارچوب هفته شانزدهم این رقابت‌ها میزبان نیس خواهد بود؛ با این حال قطعاً شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این بازی کار آسانی پیش رو نخواهند داشت چرا که نیس در حال حاضر در رتبه سوم جدول قرار دارد و اخیراً نمایش های خوبی از خود ارائه داده است.

 

مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی برابر نیس در تمجید از سرمربی این تیم یعنی کریستوفر گالتیر گفت: "او در فصل گذشته لیگ یک بهترین بود و من با این موضوع که او مربی بزرگی است موافق هستم. او موفق شد با لیل به قهرمانی برسد و وقتی که شما بعد از 38 بازی قهرمان می شوید، نشان می‌دهد که بهترین تیم هستید."

 

 

1669617

 

 

شرایط PSG: " "ما باید همیشه مثبت بمانیم. مهمترین چیز این است که هر روز کار کنیم و همیشه تلاش کنیم تا پیشرفت کنیم. ما نتایج خوبی در لیگ کسب کرده ایم و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته ایم. من به تیمم افتخار می کنم."

 

مصدومیت نیمار: "همیشه دیدن بازیکنی مانند نیمار جونیور که چند هفته از زمین دور است ناراحت کننده است، به خصوص وقتی می دانید که چقدر فوتبال بازی کردن را دوست دارد. به عنوان یک مربی، من همیشه باید به دنبال راه حل باشم. واضح است که ما اینطور نیستیم که به جایگزینی نیمار فکر می کنیم زیرا او قابل جایگزین است، بلکه به دنبال یافتن راه حل در زمان غیبت او هستیم."

 

 

1668836

 

 

توپ طلای 2021: "اول از همه، می‌خواهم این پیروزی را به لئو مسی و خانواده‌اش تبریک بگویم. او کاملاً شایستگی این جایزه را دارد. دیدن او که برای هفتمین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توپ طلا برده، چیزی بسیار بزرگ است. امیدوارم این اولین روزی باشد که او کار خود را برای گرفتن هشتمین توپ طلا آغاز می‌کند. در باشگاه، همه ما از دیدن بازی او در اینجا خوشحالیم."

 

 

1669545

دیدگاه‌ها