کد خبر : 1795374 | 09 آذر 1400 ساعت 23:25 | 121.9K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی؛ اسطوره فوتبال برزیل مربی لیورپول شد

کلودیو تافارل رسماً به عنوان مربی دروازه بان های لیورپول انتخاب شد.

رسمی؛ اسطوره فوتبال برزیل مربی لیورپول شد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش باشگاه لیورپول به شکل رسمی اعلام کرد که اسطوره فوتبال برزیل یعنی کلودیو تافارل را به عنوان مربی دروازه بان های خود انتخاب کرده است؛ خبری که فوتبال انگلیس را شگفت زده کرده چرا که هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که در این مقطع از فصل چنین اتفاقی رخ دهد.

 

 

1669633

 

 

در واقع قرار است کلودیو تافارل در کنار دو مربی دروازه‌بان‌های دیگر لیورپول کار کند و تیم سه نفره آنها تکمیل شود. نکته مهم دیگر اینکه تافارل اکنون به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی برزیل نیز فعالیت می‌کند و قرار است حالا او به شکل همزمان هم در کنار تیته و هم یورگن کلوپ باشد که اتفاق جالب توجهی به حساب می آید.

 

 

1669634

 

 

همچنین رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که دروازه‌بان برزیلی لیورپول یعنی آلیسون بکر در آمدن کلودیو تافارل به این نقش مهمی ایفا کرده و در واقع او بوده که به یورگن کلوپ و سران باشگاه توصیه کرده که این مربی دروازه بان ها را به خدمت بگیرند. در حال حاضر جان آچتربرگ نقش اول را در مورد تمرینات دروازه بان های لیورپول ایفا می کند و به نظر می رسد که با آمدن تافارل تقسیم وظایف بیشتری انجام خواهد شد. این در حالی است که جک رابینسون نیز یکی دیگر مربی دروازه بان های قرمز ها محسوب می شود.

دیدگاه‌ها