کد خبر : 1795387 | 10 آذر 1400 ساعت 09:21 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

آلگری: می‌دانستم کار سختی در یوونتوس دارم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید با توجه به ترکیب جوان و بی‌تجربه تیمش انتظار پستی و بلندی زیادی را داشته است.

آلگری: می‌دانستم کار سختی در یوونتوس دارم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ ایتالیا به مصاف سالرنیتانا رفت و موفق شد با دو گل از سد این تیم عبور کند.

آنها در دو بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان و سری   Aدو شکست برابر چلسی و آتالانتا را تجربه کرده و از شرایط خوبی برخوردار نبودند اما حالا امیدوارند که این پیروزی باعث بازگشت آنها به روند بهبودی شود.

آلگری پس از سوت پایان بازی به DAZN گفت:« فکر می‌کنم بازیکنان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند. بازی مقابل سالرنیتانا در برابر هواداران این تیم آسان نبود و ما در نیمه دوم چند بار خطر را با سانترهایی که روی محوطه جریمه ارسال شد تجربه کردیم.»

 

1667033

 

این مربی ایتالیایی ادامه داد:« این دوران آسانی نیست. ما به آتالانتا باختیم و نتوانستیم امشب گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. من گفتم یوونتوس چیزهای زیادی به ما بخشیده و حالا ما باید احساسات مسئولیت کرده و این زحمات باشگاه را جبران کنیم. ما باید متمرکز باشیم چون این فصل بارها در برابر تیم‌های کوچک شکست خورده بودیم. بهترین کار ممکن در حال حاضر این است که همه چیز را به سادگی پیش ببریم. ما در تمرینات حرکات پاسکاری را تمرین کرده بودیم و امروز بیشتر روی شرایط روانی تمرکز داشتیم.»

او اضافه کرد:« طبیعتا ما فراز و نشیب‌هایی خواهیم داشت و من هنور در حال شناخت بازیکنان هستم و آنها هم در حال شناخت من هستند. ما هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم. من در حالی این چالش را پذیرفتم که می‌دانستم کار دشواری در پیش است. حالا باید مسئولیت بر تن داشتن لباس یوونتوس را بپذیریم و بیشترین بلندپروازی ممکن را از خودمان نشان دهیم.»

یوونتوس با کسب این سه امتیاز، مجموع امتیازاتش از 15 بازی را به عدد 24 رساند و در رده ششم جدول لیگ ایتالیا در فاصله 11 امتیازی ناپولی صدرنشین قرار گرفت.

دیدگاه‌ها