کد خبر : 1795393 | 10 آذر 1400 ساعت 10:22 | 3.5K بازدید | 1 دیدگاه

آذرباد:بالاخره رنگ پنالتی را دیدیم

کاپیتان دوم مس رفسنجان از سوال خبرنگار ما درباره صحت پنالتی‌های مس در دو بازی گذشته تعجب می‌کند.

آذرباد:بالاخره رنگ پنالتی را دیدیم 

به گزارش ورزش سه، شاگردان محمد ربیعی موفق شدند همانند سال گذشته از هفته ششم به بعد خودشان را پیدا کنند و با پیروزی برابر هوادار ۱۱ امتیازی شدند محسن آذرباد در این  مورد به  خبرنگار ما گفت: ما از نظر فنی  بهتر بودیم و به آنچه که می خواستیم رسیدیم و باید هر طور شده سه امتیاز را در زمین خودمان نگه می داشتیم آقای ربیعی و کادر کارشان را بلد هستند.


او در مورد اینکه در یک اتفاق ویژه در هر دو بازی اخیر روی پنالتی به گل رسیدند ادامه داد: هر دو پنالتی صحیح بود و در جریان بازی هم می توانستیم گل بزنیم بعد از اینکه سال گذشته رنگ پنالتی را ندیدیم بالاخره دو پنالتی هم برای ما گرفتند .


هافبک نارنجی پوشان رفسنجان در مورد اینکه طلسم شکست های این تیم به پایان رسید گفت: سال گذشته هم دقیقاً از هفته ششم مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسیدیم و اگر شهر خودرو هم در زمین حاضر می‌شد می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی در نهایت هم نصیب ما شد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.


این بازیکن که در این دیدار بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بود توضیح داد:  کاپیتان اول مهدی کیانی است که مصدوم بود و کاپیتان دوم تیم هم من هستم و خوشحالم که در روزی که بازوبند را بر بازو بستم به پیروزی هم رسیدیم.


آذرباد در مورد دیدار با ذوب آهن یادآور شد: به نظرم شادی کردن برای پیروزی مقابل هوادار کافی است و باید تمام تمرکزمان را روی بازی دشوار با ذوب بگذاریم که در آن دیدار هم به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها