کد خبر : 1795395 | 10 آذر 1400 ساعت 10:24 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

تکرار پیروزی در آزادی، رویایی که محقق نشد؛

کالدرون، رقیب مورد علاقه نفت MIS!

زردپوشان مسجدسلیمانی در سفر دوباره به تهران نتوانستند شگفتی لیگ نوزدهم را تکرار کنند و مقابل پرسپولیس جشن پیروزی بگیرند.

کالدرون، رقیب مورد علاقه نفت MIS!

به گزارش "ورزش سه" پیش از آن‌که دوئل هفته هفتم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی برگزار شود، این دو تیم سابقه 8 رویارویی در لیگ برتر را داشتند که از این تقابل‌ها، 5 مسابقه با تساوی به پایان رسیده بود و 2 پیروزی سهم پرسپولیس و 1 برد هم سهم مسجدسلیمانی‌ها بود.

 

تنها پیروزی نفتی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل سرخ‌پوشان پایتخت به دست آمده بود و شاگردان فراز کمالوند نیز با انگیزه تکرار آن خاطره به تهران سفر کرده بودند تا بتوانند شگفتی دیگری را خلق کنند و مدافع عنوان قهرمانی را در خانه‌اش زمین‌گیر کنند.

 

این انگیزه برای شکست پرسپولیس در شرایطی بود که تنها پیروزی نفت MIS در لیگ نوزدهم با هدایت مهدی تارتار به دست آمده بود، آن‌هم در شرایطی که روی نیمکت پرسپولیس گابریل کالدرون حضور داشت و این مربی آرژانتینی نتوانست در جدال با تارتار پیروز شود و این‌چنین نفت به اولین پیروزی تاریخ خود مقابل پرسپولیس رسید.

 

اما شاگردان یحیی به مانند لیگ بیستم اجازه خودنمایی به بازیکنان نفت را ندادند تا خاطره 738 روز قبل نفتی‌ها در آزادی، در هفته هفتم لیگ بیست و یکم تکرار نشود و پرسپولیس با تک گل مهدی عبدی توانست پیروز از زمین مسابقه خارج شود و شمار پیروزی‌های نفت در مقابل پرسپولیس روی همان عدد یک بماند تا کالدرون تنها سرمربی تاریخ پرسپولیس باشد که مقابل حریف مسجدسلیمانی بازنده بوده است.

دیدگاه‌ها