کد خبر : 1795396 | 10 آذر 1400 ساعت 10:27 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

الرشیدی، موفق در روز غیرمنتظره؛

شاگرد برانکو و اولین کلین‌شیت در لیگ ایران

سنگربان عمانی مس رفسنجان توانست در شرایطی که قرار نبود در ترکیب اولیه تیمش باشد و توفیق اجباری برای او پیش آمد، کلین‌شیت کند.

به گزارش "ورزش سه" زمانی که ترکیب اولیه دیدار تیم‌های مس و هوادار اعلام شد، مشخص شد که محمد ربیعی بازهم به داوود نوشی‌صوفیانی در خط دروازه اعتماد کرده اما دقایقی بعد از اعلام ترکیب، از سوی باشگاه مس رفسنجان این خبر مخابره شد که نوشی‌صوفیانی به دلیل مصدومیت در تمرینات پیش از آغاز بازی، قادر به همراهی مس نیست و ربیعی چاره جز بازی دادن به گلر عمانی ندارد.

 

فایز الرشیدی که در دو بازی ابتدایی فصل برای مس در ترکیب اصلی قرار داشت اما نتوانست مقابل سپاهان و فولاد نمایش قابل‌قبولی داشته باشد و کلین‌شیت کند و 4 بار دروازه‌اش باز شد تا ربیعی تصمیم به تغییر در خط دروازه بگیرد و مجدداً نوشی‌صوفیانی سنگربان شماره یک مسی‌ها شود.

 

1669660

 

اما الرشیدی این‌بار با انگیزه جبران به ترکیب مس بازگشته بود و توانست روز خوبی را در دیدار خانگی مقابل هوادار پشت سر بگذارد؛ او در ضدحملات شاگردان عنایتی هوشیار عمل کرد و توانست 3 ضربه در چارچوب بازیکنان هوادار را مهار کند تا به اولین کلین‌شیت خود در فوتبال ایران برسد.

 

نمایش خوب فایز الرشیدی حالا محمد ربیعی سرمربی جوان اما باتجربه مس رفسنجان را با چالش شیرینی مواجه کرده، چرا که او برای دیدار با ذوب‌آهن با توجه به رفع مصدومیت داوود نوشی‌صوفیانی، دو سنگربان آماده در اختیار دارد و باید دید از میان گلر عمانی و سنگربان ایرانی مس، کدامیک در هفته هشتم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن در اصفهان به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها