کد خبر : 1795400 | 10 آذر 1400 ساعت 10:35 | 8.9K بازدید | 5 دیدگاه

گلر اتریشی و ادامه روزهای طلایی در اصفهان؛

کنت-پورحمیدی؛ غیرمنتظره‌ترین دوئل فصل!

سنگربانان شماره یک سپاهان و آلومینیوم اراک شرایط فوق‌العاده‌ای را در آغاز فصل جدید لیگ برتر سپری می‌کنند و رقابت شانه به شانه‌ای باهم دارند.

به گزارش "ورزش سه" اگر مشکلات قراردادی در هفته نخست به وجود نمی‌آمد و رسول خطیبی مجبور به استفاده از عرفان اسفندیاری جوان در دیدار تیمش مقابل شهر خودرو نمی‌شد، حالا در پایان هفته هفتم لیگ برتر، سنگربان شماره یک آلومینیوم اراک با 6 کلین‌شیت می‌توانست مشترکاً صدر جدول بیشترین کلین شیت فصل را در اختیار داشته باشد؛ مشترک با کریستوفر کنت سنگربان اتریشی سپاهان.

 

اما مشکل به وجود آمده باعث شد تا ستاره سپاهانی‌ها در خط دروازه در نخستین فصل حضورش در فوتبال ایران شگفتی‌سازی کند و صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌های فصل را قبضه کند؛ او تنها یکبار و در دربی اصفهان در هفته چهارم مغلوب سجاد دانایی شد و به جز آن گل، دیگر از زمان حضورش در فوتبال ایران و حضور در لیگ بیست و یکم دروازه او باز نشده تا 6 کلین‌شیت به نام کنت به ثبت برسد.

 

1666032

 

کنت حالا 303 دقیقه متوالی است که گل نخورده و یک رکورد ویژه را در اختیار دارد؛ آلومینیوم اراک به لحاظ گل خورده در وضعیتی مشابه سپاهان قرار دارد و در هفت مسابقه تنها یکبار دروازه این تیم باز شده اما همانطور که پیشتر گفته شد، استفاده از دو دروازه‌بان باعث شده تا صدر جدول کلین‌شیت‌هایی لیگ در اختیار گلر طلایی‌پوشان اصفهانی باشد.

 

پورحمیدی با نمایشی درخشانی که دیروز در مقابل ذوب‌آهن داشت، توانست دقایق متوالی بسته ماندن دروازه‌اش را به عدد 223 برساند؛ او آخرین بار در هفته پنجم مقابل نفت MIS تسلیم شده و بعد از آن گل، یک نیمه مقابل نفت و سپس دو بازی متوالی مقابل هوادار و ذوب‌آهن موفق به کلین‌شیت شده بود.

 

 

باید دید در ادامه لیگ بیست و یکم این رقابت جذاب به کجا خواهد رسید و دیگر سنگربانان لیگ آیا می‌توانند خود را به صدر جدول کلین‌شیت‌ها برسانند و روند موفق کنت و پورحمیدی متوقف خواهد شد یا خیر همچنان این دو سنگربان برای رسیدن به عنوان برترین گلر فصل رقابت شانه به شانه و جذاب خود را ادامه می‌دهند.

دیدگاه‌ها