کد خبر : 1795409 | 10 آذر 1400 ساعت 11:05 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

15 بازی و کسب 12 امتیاز؛

هدف کادرفنی شهرخودرو در نیم‌فصل اول تحقق می‌یابد؟

نخستین امتیاز شهر خودرو در لیگ بیست و یکم با اکبر میثاقیان به دست آمد، هر چند که مشهدی‌ها همچنان قعرنشین جدول لیگ هستند.

به گزارش "ورزش سه" بعد از تساوی در دیدار هفته نخست مقابل آلومینیوم اراک که با هدایت محمدرضا مهاجری به دست آمد، او در فعل و انفعالاتی جنجالی از شهر خودرو جدا شد و جای خود را به اکبر میثاقیان داد؛ اما این سرمربی کهنه‌کار شروع خوبی نداشت و بعد از شکست انضباطی مقابل مس، 5 بازی متوالی را با باخت سپری کرد تا شهر خودرو قعرنشین جدول با 1 امتیاز باشد.

 

میثاقیان سرانجام روز گذشته موفق شد در دیدار خانگی مقابل فجر و در شرایطی که تیمش نمایش بهتری نسبت به حریف شیرازی داشت، اولین امتیاز دوران مربیگری‌اش در لیگ بیست و یکم را به دست آورد تا شهر خودرو در جدول 2 امتیازی شود، هر چند که این تک امتیاز هم تغییری در وضعیت مشهدی‌ها در جدول ایجاد نکرد و آن‌ها همچنان قعرنشین جدول هستند.

 

1669669

 

سرمربی باتجربه شهر خودرو در روزهای گذشته با قاطعیت از بقای تیمش صحبت کرده و او روز گذشته بعد از تساوی شهر خودرو مقابل فجر، مجدداً این مسئله را مطرح کرد؛ او بعد از بازی با تراکتور در هفته گذشته، اعلام کرد که شهر خودرو در نیم‌فصل نخست برای این‌که به حدنصاب بقا برسد، 12-13 امتیاز دارد.

 

آن‌ها حالا 2 امتیاز از بازی‌هایی که با تیم‌های نیمه پایین جدول داشتند کسب کرده‌اند و 8 بازی باقیمانده در ادامه راه نیم‌فصل نخست، دیدارهایی به مراتب دشوارتر نسبت به مسابقات اول فصل شهر خودرو هستند.

با این‌حال باید دید آیا هدف کادرفنی شهر خودرو و کسب حداقل 12 امتیاز در پایان نیم‌فصل نخست محقق خواهد شد یا خیر، هر چند که مالک باشگاه شهر خودرو وعده رتبه تک رقمی در پایان فصل را داده و باید دید سرانجام تیم مشهدی در ادامه لیگ چه وضعیتی را در جدول رده‌بندی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها