کد خبر : 1795410 | 10 آذر 1400 ساعت 11:08 | 63.5K بازدید | 5 دیدگاه

پسر خداداد و نیم نگاهش به امیر عابدزاده(عکس)

پسر خداداد عزیزی به تازگی فوتبال خود را آغاز کرده و به نظر می‌رسد می‌خواهد به صورت حرفه‌ای کار خود را در این زمینه ادامه بدهد.

به گزارش "ورزش سه" دیروز در مشهد مراسمی برای تجلیل از خداداد عزیزی به مناسبت سالگرد صعود تاریخی تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 1998 فرانسه برگزار شد و مدیران شهری از اسطوره فوتبال خراسان و ایران در حضور پیشکسوتان فوتبال مشهد قدردانی کردند.

 

در این مراسم اما حضور یک چهره بیش از پیش جالب‌توجه بود؛ امیرحسین عزیزی. پسر خداداد عزیزی که به تازگی در آکادمی پدرش فعالیت فوتبالی خود را آغاز کرده و در تلاش است تا بتواند خود را به جامعه فوتبال معرفی کند و در مسیر موفقیت خداداد قدم بزند.

 

1669468

 

در سالیان گذشته فرزندان بسیاری از اسطوره‌های فوتبال ایران پا به عرصه رقابت گذاشتند تا شاید بتوانند درخشش پدران خود را تکرار کنند که بدون‌شک موفق‌ترین‌شان امیر عابدزاده بوده است؛ فرزند احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان تیم افسانه‌ای ایران در جام جهانی 1998. امیر عابدزاده حالا کاملاً به یک گلر مطمئن تبدیل شده و هم در لباس تیم ملی و هم در سطح دوم فوتبال اسپانیا در حال درخشیدن است.

 

باید دید امیرحسین عزیزی می‌تواند مسیری را که امیر عابدزاده طی کرده، را سپری کند و بعد از او، به عنوان دومین فرزند شاخص در میان فرزندان پیشکسوتان فوتبال ایران خود را به جامعه فوتبال معرفی کند یا خیر.

دیدگاه‌ها