کد خبر : 1795421 | 10 آذر 1400 ساعت 12:01 | 10.3K بازدید | 25 دیدگاه

تولدی دیگر برای محرم با لباس سپاهان

محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان امروز وارد چهل سالگی شد.

تولدی دیگر برای محرم با لباس سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، محرم یکی از وفادارترین فوتبالیست‌های ایران است که در ایران فقط برای سپاهان بازی کرده و بیشتر جشن تولدهای زندگی‌اش را با کیت سپاهان گذرانده است. روی مرد آرام و پر افتخار فوتبال ایران علی‌رغم جوان بودن در دنیای مربیگری حساب ویژه‌ای باز می‌شود و او در دو سال اخیر روند رو به رشد و قابل توجهی به عنوان سرمربی سپاهان داشته است.

 

محرم به عنوان کاپیتان سپاهان پنج بار در لیگ‌های‌ برتر دوم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم ایران جام قهرمانی را بالای سر برده و در لیگ هفتم با این تیم به نایب قهرمانی رسیده‌است. او همچنین به همراه سپاهان چهار بار در جام‌های‌ حذفی هفدهم، نوزدهم، بیستم و بیست و ششم قهرمانی را تجربه کرده‌است. نویدکیا با سپاهان به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۷ رسید و در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۰۷ نیز به همراه این تیم حضور داشت.

 

افتخارات نویدکیا با سپاهان به دنیای مربیگری هم کشیده شده و او در اولین سال هدایت زردپوشان موفق شد بیشترین امتیاز ممکن در تاریخ لیگ برتر برای یک تیم نایب قهرمان را کسب کند و با فاصله دو امتیازی نسبت به پرسپولیس قهرمان نشد. محرم با بستن تیمی خوب در تابستان امسال در لیگ 21 هم مدعی نشان داده و تا پایان هفته هفتم صدرنشین است.

 

نویدکیا حالا وارد چهل سالگی می‌شود و سال سخت و هیجان انگیزی را در فوتبال ایران و آسیا پیش رو خواهد داشت. محرم به جشن تولد با پیراهن سپاهان عادت دارد و این بیستمین تولدش در اردوی زردپوشان محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها