کد خبر : 1795434 | 10 آذر 1400 ساعت 12:33 | 36.1K بازدید | 2 دیدگاه

دو شوت تماشایی برای بازگشت با ۵ گل؛

گل دیدنی در جذاب‌ترین بازی فوتسال (عکس)

زیباترین گل‌های هفته دوازدهم لیگ فوتسال در دربی فولادی‌ها به ثمر رسید.

گل دیدنی در جذاب‌ترین بازی فوتسال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از بازیهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال ایران تیم فولاد زرند ایرانیان در خانه از تیم فولاد سپاهان اصفهان پذیرایی کرد و در نهایت توانست با گل‌هایی دیدنی پایه‌های یک بازگشت رویایی را بچیند و در نهایت با نتیجه فوق‌العاده از حریف خود پیش بیفتد و دربی فولادی‌ها را به سود خود کند.
 


نیمه اول این بازی در حالی به پایان رسید که سپاهان موفق شد دو بار دروازه حریف خود را باز کند و با خیال راحت‌تری پا به رختکن بگذارد. اصفهانی‌ها پس از آغاز نیمه دوم نیز موفق شدند دروازه تیم فولاد زرند را باز کنند و به این ترتیب با به ثمر رساندن سه گل سعی در ایجاد حاشیه امنیت مناسبی برای خود بودند، اما این اتفاق هرگز برای این تیم نیفتاد و شاگردان رضا کردی توانستند یکی پس از دیگری دروازه زردپوشان را باز کنند تا اینکه نوبت به به ثمر رساندن زیباترین گل هفته رسید.


 
در حالی که بازی با تساوی سه بر سه در پیش بود شوت دیدنی از سوی رضا امانی تقریبا از میانه میدان، به کنج دروازه تیم سپاهان رفت و موجبات عقب افتادن این تیم را فراهم کرد. پس از این گل دیدنی، نوبت به دروازه‌بان تیم فولاد زرند ایرانیان رسید تا هنرنمایی کند و با ضربه‌ای از دروازه خود، گل پنجم را به ثمر برساند و در نهایت نتیجه ۵ بر ۳ را بر روی تابلوی سالن حک کند.

 

1669696

 

1669699

 

1669697

 

1669695

دیدگاه‌ها