کد خبر : 1795441 | 10 آذر 1400 ساعت 13:08 | 20.3K بازدید | 31 دیدگاه

کاپیتان سرخ‌ها همچنان درگیر مصدومیت

غیررسمی؛ سیدجلال غایب دربی برابر استقلال

کاپیتان پرسپولیس با توجه به مصدومیت قادر به همراهی این تیم در دربی روز شنبه نخواهد بود.

غیررسمی؛ سیدجلال  غایب دربی برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که به دلیل مصدومیت طی دو بازی اخیر پرسپولیس غایب بوده است، به بازی دربی نیز نخواهد رسید تا یحیی به دنبال سود بردن از دیگر بازیکنان تیمش در این پست حساس باشد.

 

باسابقه‌ترین بازیکن لیگ برتر در فصل بیست و یکم که پرافتخارترین بازیکن این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود، طی دو هفته اخیر به دلیل مصدومیت در شرایط حضور در ترکیب این تیم قرار نداشته است و علی نعمتی و فرشاد فرجی از سوی یحیی گل محمدی برای پست قلب دفاعی مورداستفاده قرار گرفته‌اند. دو مدافعی که البته توانسته‌اند برابر نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان مانع از باز شدن دروازه سرخپوشان شوند و دو کلین شیت به نام این تیم ثبت شده است. با این حال تجربه بالای سیدجلال حسینی که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه داشته، می‌توانست در این بازی حساس برابر شاگردان فرهاد مجیدی کمک بزرگی به سرخپوشان باشد.


تلاش کادرپزشکی برای اینکه شرایط این بازیکن را تا روز دربی مورد ارزیابی و آماده سازی قرار دهند ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد سیدجلال حسینی شرایط همراهی این تیم را طی 72 ساعت مانده به دربی را به دست بیاورد و باید او را غایب بزرگ سرخپوشان در جدال با استقلال دانست. با توجه به غیبت سیدجلال حسینی باید دید بازوبند کاپیتان پرسپولیس نیز در دیدار مقابل استقلال به کدام بازیکن خواهد رسید. امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و وحید امیری به ترتیب کاپیتان‌های دوم تا چهارم پرسپولیس محسوب می‌شوند و عالیشاه نیز البته در بازی قبلی مقابل نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت این تیم را همراهی نکرد.

دیدگاه‌ها