کد خبر : 1795450 | 10 آذر 1400 ساعت 13:33 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

امامعلی: طلسم گل نزدنم برای مس خیلی زود می‌شکند

مهاجم مس رفسنجان امیدوار است این هفته پایش برای گلزنی باز شود و بتواند در مسیر هدف خود برای موفقیت در این تیم گام بردارد.

امامعلی: طلسم گل نزدنم برای مس خیلی زود می‌شکند

به گزارش "ورزش سه"، فراز امامعلی که دومین فصل حضور در مس رفسنجان را پشت سر می‌گذارد، هنوز در فصل بیست و یکم موفق به گلزنی برای این تیم نشده است. او ابراز امیدواری می کند از این هفته در مدار گلزنی برای تیم محمد ربیعی قرار گیرد.

 

مهاجم مس رفسنجان درباره بازی تیمش مقابل هوادار و برتری برابر حریف می‌گوید: هوادار تیم خیلی خوبی است، بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد و خوشحالم که چنین تیم های باکیفتی در لیگ برتر حضور دارند. طبق آنالیز خوبی که ازاین بازی داشتیم تیم حریف را به خوبی می‎‌شناختیم و موقعیت‌های خیلی بیشتری نسبت به تیم هوادار داشتیم. خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم. در نیمه اول بازی چند موقعیت ایجاد کردیم اما متاسفانه به گل تبدیل نشد، بعد از یک الی دوهفته مصدومیت که به زمین بازی آمدم تلاش زیادی کردم اما توپ هایم به گل تبدیل نشد و فکر می‌کنم روز خوب گلر تیم‌ حریف بوده و توپ ‌هایم را گرفت.

 

بازیکن مس درباره عملکردش گفت: امیدوارم هرچه زودتر این طلسم را بشکنم و گلزنی هایم را برای تیمم شروع کنم. دوهفته مصدوم بودم بعد از آن بازی با تیم پدیده کنسل شد و در ادامه بازی سخت مقابل پرسپولیس داشتیم که متاسفانه ضربه هایم گل نشد و به نوعی شانس با من یار نبوده، اما خوشبین هستم، تمام تلاشم را می‌کنم تا در ادامه فصل بتوانم برای تیمم امتیاز کسب کنم.

امامعلی درباره اعتراضات به داوری های اخیر تیمشان اینگونه واکنش نشان داد: در تیم ما هیچوقت، هیچگونه اعتراضی از جانب بازیکنان، کادر فنی و باشگاه مس رفسنجان به قضاوت‌ها و داوری ها نشده و هیچ مصاحبه‌ای علیه داوران انجام نداده‌ایم اما این دو بازی که موج اعتراضات را به همراه داشته باید بگویم در تشخیص داوری شکی نیست و آن صحنه جنجالی هم صد در صد پنالتی بوده است.

 

او در ادامه از تجربه کار با محمد ربیعی گفت: آقای ربیعی را قلباً دوست دارم و می‌توانم بگویم انسان فوق العاده‌ای است و کار با ایشان لذت بخش است. با مربیان زیادی کار کرده‌ام اما تجربه خوب و متفاوتی را با ایشان داشته‌ام. تمام توانم را می‌گذارم برای بازی‌ها و هدفم درخشش و کسب امتیاز برای تیمم است و قطعا لحظه‌ای کوتاهی نخواهم کرد و تا زمانی که بتوانم برای تیمم مفید باشم در خدمت تیم هستم.

بازیکن مس رفسنجان درباره پیش بینی بازی بعد تیمش مقابل ذوب آهن گفت: قطعا یک بازی خیلی مهمی است، برای کسب 3 امتیاز بازی می‌رویم، تمام توانمان را می‎‌گذاریم تا دست پر برگردیم و دل هواداران محترم مس را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها