کد خبر : 1795452 | 10 آذر 1400 ساعت 13:50 | 21.4K بازدید | 14 دیدگاه

تلاش بارسا برای فروش کوتینیو به سیتی یا یونایتد

باشگاه بارسلونا به صورت جدی در تلاش است تا فیلیپه کوتینیو، مهاجم برزیلی، را به فروش برساند.

تلاش بارسا برای فروش کوتینیو به سیتی یا یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در سال 2018 مبلغ هنگفت 145 میلیون پوند برای خرید فیلیپه کوتینیو از لیورپول هزینه کرد اما این انتقال به کابوسی برای هر دو طرف تبدیل شد.

مصدومیت‌ها و نمایش‌های نه چندان خوب باعث شد که او دوران بعدی را در نوکمپ سپری کند و با توجه به شرایط مالی سختی که شیوع ویروس کرونا برای این تیم به همراه آورد، مدیران بارسا به صورت جدی قصد دارند که از دشواری پرداخت دستمزد 200 هزار پوند در هفته به او فرار کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که کوتینیو به هر دو باشگاه شهر منچستر پیشنهاد داده شده است. در این خبر آمده که بارسا به دنبال جذب بازیکنانی از سیتی و یونایتد است و قصد دارد از کوتینیو در این انتقال‌ها استفاده کند.

 

1661932

 

بارسلونا از مدت‌ها قبل شرایط فران تورس را مدنظر دارد و آنها همچنین به آنتونی مارسیال و ادینسون کاوانی در یونایتد نیز علاقمند هستند.

اما گفته می‌شود که دو باشگاه یونایتد و سیتی علاقه‌ای به جذب کوتینیو و استفاده از او در ترکیب تیم خود ندارند و ترجیح می‌دهند که برای فروش بازیکن خود به جای معاوضه، مبلغی را دریافت کنند.

این ملی‌پوش برزیلی در حالی در این شرایط قرار گرفته که پیش از این یکی از بهترین بازیکنان لیورپول به حساب می‌آمد و به یکی از درخشان‌ترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس تبدیل شده بود.

با این حال بعضی منابع خبری باور دارند که ژاوی قصد دارد از این بازیکن به عنوان یکی از بازیکنان تعویضی اصلی در تیمش استفاده کند. او این فصل 13 بازی در تمامی رقابت‌ها برای بارسا انجام داده و دو گل نیز به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها