کد خبر : 1795469 | 10 آذر 1400 ساعت 15:16 | 62.4K بازدید | 57 دیدگاه

می‌خواهم بالاتر از مسی باشم؛

نقض ادعای عجیب رونالدو؛ خشم بی دلیل CR7! (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در گذشته اعلام کرده بود که علاقه دارد بیشتر از لیونل مسی فاتح توپ طلا شود.

نقض ادعای عجیب رونالدو؛ خشم بی دلیل CR7! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش از برگزاری مراسم توپ طلا در سال 2021 بود که پاسکال فره، سردبیر نشریه فرانس فوتبال در مصاحبه ای جنجالی مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله و پرتغالی نسبت به بالاتر بودن از حیث دریافت توپ طلا نسبت به لیونل مسی وسواس داشته و شخصا با او در این رابطه صحبت کرده است. اما کریستیانو رونالدو که در مراسم امسال مطابق انتظار غایب بود، ساعتی قبل از شروع مراسم متنی طولانی و با لحنی توام با عصبانیت منتشر کرده و مدعی شد صحبت های پاسکال فره دروغ بوده است.

 

اما با یک جست و جوی ساده می توان دریافت کریستیانو رونالدو در گذشته و حدود دو سال قبل، در مصاحبه با خبرگزاری رویترز و البته نشریه اسپانیایی مارکا خودش شخصا این موضوع را عنوان کرده و مدعی شد می خواهد با کسب هفت توپ طلا (مسی در آن مقطع شش جایزه گرفته بود)، بالاتر از این بازیکن قرار گیرد.

 

کریستیانو رونالدو در آن مقطع گفته بود: "البته نام لیونل مسی در تاریخ فوتبال حک شده، اما من فکر می‌کنم که می توانم شش، هفت یا هشت توپ طلا داشته و بالاتر از لیونل مسی قرار بگیرم. امیدوارم چنین اتفاقی رخ دهد و خودم را لایق رسیدن به این موفقیت می ‌دانم. من و مسی با هم دوست نیستیم، اما 15 سال است که وظیفه مشترکی داریم. می دانم که مسی مرا تشویق کرده تا تبدیل به بازیکن بهتری شوم و همین اتفاق در مورد او نیز رخ داده است."

 

1669725

 

1669724

دیدگاه‌ها