کد خبر : 1795473 | 10 آذر 1400 ساعت 15:19 | 28.4K بازدید | 5 دیدگاه

نود ارومیه، تیمی که به دنبال بازگشت به لیگ یک است

نخستین حریف استقلال در جام حذفی کیست؟

نود ارومیه از لیگ دسته دوم اولین حریف استقلال در رقابت جام حذفی خواهد بود.

نخستین حریف استقلال در جام حذفی کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، با انجام قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مشخص شد که استقلال در این مرحله باید از نود ارومیه پذیرایی کند. نود ارومیه تیمی است که پیش از این نامش را در بین تیم های لیگ یکی بارها شنیده بودیم. این تیم اما سال گذشته با شرایط مالی بد به لیگ دسته دوم سقوط کرد و حالا در تلاش است دوباره به لیگ یک برگردد.


اولین حریف استقلال در جام حذفی تاکنون در لیگ دسته دوم یک بازی انجام داده و آن را واگذار کرده است. با این حال آنها برای مسابقه استقلال در جام حذفی قطعا انگیزه زیادی خواهند داشت.


نود برای رسیدن به این مرحله از جام حذفی دو بازی انجام داده که با برد آنها را پشت سر گذاشته است. این تیم در مرحله یک شصت و چهارم شاهین دهداری تهران را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو برداشت تا در مرحله یک سی و دوم به ون پارس نقش جهان برخورد کند. تیم ارومیه ای فوتبال در این دیدار نیز با نتیجه دو بر یک به برتری رسید تا به جمع 32 تیم پایانی برسد و حالا بر اساس قرعه بایددر ورزشگاه آزادی تهران روبه روی استقلال قرار بگیرد.


سرمربیگری نود ارومیه بر عهده سلمان تاجدار بازیکن سابق تیم های شمال غربی فوتبال ایران است. او که سابقه بازی در تراکتور و ماشین سازی تبریز رادر کارنامه دارد، در دوران مربیگری حضور در پارسه تهران، چوکای تالش و نفت امیدیه را به عنوان سرمربی تجربه کرده است. همچنین در کادرفنی خوشه طلایی ساوه و چوکا نیز حضور داشته است. تاجدار از ابتدای فصل جاری لیگ دو به نود ارومیه رفته و امیدوار است بتواند این تیم را دوباره به لیگ دسته اول برگرداند.


 با وجود اینکه شرایط تیم نود با استقلال به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر قابل مقایسه نیست اما معمولا بازی با چنین تیم هایی در جام حذفی دشواری های خاص خودش را دارد. بازیکنان تیم هایی که از دسته های پایین تر می آیند با توجه به جذابیت دیدار با استقلال با انگیزه ویژه‌ای به میدان می‌روند و هرگز نمی‌شود نود ارومیه را حریف آسانی برای آبی های پایتخت در اولین مصاف جام حذفی دانست.

دیدگاه‌ها