کد خبر : 1795491 | 10 آذر 1400 ساعت 16:26 | 74.9K بازدید | 12 دیدگاه

افشای اسناد محرمانه؛

وسط هیاهوی توپ طلا؛ دردسر غیرمنتظره برای رونالدو!

بازرسان به دنبال اسناد محرمانه در مورد قرارداد کریستیانو رونالدو و توافق کاهش دستمرد با یوونتوس هستند.

وسط هیاهوی توپ طلا؛ دردسر غیرمنتظره برای رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در ماه آگوست و اواخر پنجره تابستانی از یوونتوس جدا شده و به منچستریونایتد نقل مکان کرد، اما دادستانی تورین دست به جمع‌آوری اسناد و مدارک در مورد انتقال این بازیکن به بیانکونری زده و ممکن است رونالدو مورد اتهام قرار گیرد. باشگاه یوونتوس اخیرا به حسابداری ناسالم در پرونده سرمایه گذاری های خود متهم شده و گواردیا دی فاینانزا، بازرس ایتالیایی روز جمعه به همین علت و به صورت سرزده، برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز خود راهی دفتر این باشگاه شد.

 

او خواهان دریافت اسناد حسابداری، غیرحسابداری، بانکی و مکاتباتی تمام انتقال های یوونتوس که از ژوئیه 2018 و به بعد شد. بعد از بررسی این اسناد، دفتر دادستان عمومی تورین به دو مورد مشکوک اشاره کرده که به نهادهای ذیصلاح اطلاع داده نشده است.

 

1669747

 

اولین مورد اسناد معاضع بین یوونتوس و آتالانتا بر سر مریح دمیرال و کریستیانو رومرو و مورد دیگر مربوط به توافق خصوصی و در واقع منتشر نشده در مورد قرارداد با ستاره پرتغالی و نحوه پرداخت حقوق بازیکن کریستیانو رونالدو است.

 

بازرس پس از کشف اسناد محرمانه در مورد رونالدو، شروع به بررسی اسناد مربوط به این انتقال کرده است. نیروهای پلیس به دنبال توافق نامه هایی است که با بازیکنان تیم یوونتوس در مارچ 2020 و در دوران قرنطینه انجام شده است.

 

بازیکنان و اعضای کادرفنی توافق به عدم دریافت حقوق خود را در ماه های مارچ، آوریل، می و ژوئن کردند، اما قرار شد در صورت شروع مجدد فعالیت های باشگاه، این دستمزد معوقه در سال بعد پرداخت شود. رونالدو دستمزدی به ارزش 31 میلیون یورو در هر فصل دریافت می کرد، پس بیش از 10 میلیون یورو در طول قرنطینه به او پرداخت نشده و این توافق، نحوه پرداخت و اسناد مخفی باشگاه یوونتوس باعث شک دادستانی تورین شده است.

 

1668497

دیدگاه‌ها