کد خبر : 1795492 | 10 آذر 1400 ساعت 16:49 | 14.2K بازدید | 5 دیدگاه

باید در ژانویه هوشیار باشیم؛

آرتتا: رانگنیک از بزرگان دنیای فوتبال است

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال رالف رانگنیک را یکی از مربیان بزرگ دنیای فوتبال خطاب کرد.

آرتتا: رانگنیک از بزرگان دنیای فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب شیاطین سرخ در لیگ برتر پذیرای آرسنال هستند و با توجه به عدم صدور ویزای کار رالف رانگنیک، احتمالا مایکل کریک هدایت یونایتد را به عهده خواهد داشت. میکل آرتتا در نشست خبری این دیدار در مورد تغییرت کادر فنی یونایتد صحبت کرده و رالف رانگنیک را انتخابی خوب برای این باشگاه توصیف کرد.

 

میکل آرتتا گفت: "رالف رانگنیک یکی از مربیان برتر دنیای فوتبال بوده است. او تغییرات اساسی در برخی زمینه ها ایجاد کرده، یک انسان واقعا جالب در دنیای فوتبال و یک انتخاب هیجان انگیز برای باشگاه منچستریونایتد است.

 

1644728

 

شرایط بازیکنان آرسنال؟ گرانیت ژاکا و سئاد کولاسیناچ هنوز آماده بازی کردن نیستند، همچنین در مورد بوکایو ساکا و چند مصصدوم دیگر تیم از دیدار مقابل نیوکاسل شک داریم. من به حضور بوکایو در دیدار فردا شب امیدوار هستم، اما نمی دانیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

کیران تیرنی در بازی‌های زیادی بازی نکرده و مصدوم بوده است. در دیدارهای دیگر آرسنال وقتی نونو تابارس وارد زمین شده عملکرد خوبی داشته و من فکر می‌کنم که او شایسته حضور در ترکیب بود. بعد از اتفاقاتی که در آنفیلد رخ داد و برخی اشتباهات فردی، باید مراقب پیام هایی که ارسال می کنیم باشیم. من بازیکنانم را تشویق می کنم که ریسک کنند و اگر اشتباه کردند هم باید اعتماد به نفس خود را نشان دهند.

 

شرایط آرسنال در پنجره نقل و انتقالات ژانویه؟ ما در حال بحث و صحبت در این رابطه هستیم و هر هفته در مورد این موضوع صحبت می کنیم. اتفاقی که در پنجره ژانویه رخ می دهد می تواند روی تیم ما تأثیر بگذارد. همانطور که می دانید ما چند بازیکن بلاتکلیف برای فصل بعد داریم، بنابراین باید برای الان و تابستان برنامه ریزی کنیم. ما انتظار نداریم اتفاقات بزرگی رخ دهد، اما باید در بازار هوشیار و آماده باشیم."

دیدگاه‌ها