کد خبر : 1795493 | 10 آذر 1400 ساعت 16:54 | 4.3K بازدید | 1 دیدگاه

خدا کند بدشانسی و اشتباهات داوری تمام شود

میرجوان: هواداران حمایت کنند، نفت در لیگ می‌ماند

مهاجم نفت مسجدسلیمان می‌گوید تیمش برای برد مقابل هوادار تهران دست به هرکاری خواهد زد.

میرجوان: هواداران حمایت کنند، نفت در لیگ می‌ماند

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر بیان کرد: ما مقابل پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم. پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است اما اگر بدشانس نبودیم حداقل یک تساوی از این تیم می‌گرفتیم. ما در دقایقی از بازی توانستیم تیم حریف را تحت فشار بگذاریم و حتی موقعیت هایی نیز داشتیم که هدر دادیم. به هر حال قسمت نبود با دست پر زمین را ترک کنیم و انشاالله در مسابقات بعدی جبران خواهیم کرد.


او درباره شرایط نفت مسجدسلیمان و ناکامی این تیم در چند بازی گذشته تاکید کرد: من فکر می‌کنم بدشانسی و اشتباهات داوری باعث شده تا در دو سه بازی گذشته نتایج خوبی کسب نکنیم. تیم ما فوتبال روان و خوبی را انجام می‌دهد و در همه بازی های گذشته حقمان شکست نبوده است. یا در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم و توپ هایمان به گل تبدیل نشده یا اینکه اشتباهات داوران باعث شده تا از حق خود باز بمانیم. خداکند این بدشانسی ها دست از سر مان بردارد و بتوانیم در آینده شرایط بهتری را رقم بزنیم.


مهاجم نفت مسجدسلیمان درباره شرایط خودش تاکید کرد:‌بعد از مصدومیتی که برایم پیش آمد خوشبختانه امسال شرایط خوبی دارم. آقای کمالوند هم به من اعتماد کرده و سعی می‌کنم جواب اعتمادش را در خط حمله بدهد. شک نکنید تلاش خواهم کرد در بازی های اینده نیز بهترین عملکردرا داشته باشم و برای تیمم مثمرثمر باشم.


میرجوان در پاسخ به این پرسش که آیا نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر می‌ماند، گفت: شک نکنید تمام هدف ما همین است. با وجود مشکلاتی که داشتیم و داریم اما قطعا برای نام شهر مسجدسلیمان و مردم خوب این شهر و هواداران نفت هر کاری می‌کنیم. از هواداران هم می‌خواهم حمایت کنند تا ما بتوانیم با آرامش کارمان را دنبال کنیم و روزهای بهتری را رقم بزنیم. شک نکنید تیم ما در لیگ برتر باقی می‌ماند و برای این کار ابزارهای لازم رادر اختیار داریم. کادرفنی نیز با تلاش زیاد سعی دارد بهترین فوتبال را بازی کنیم و انشاالله همانطور که گفتم در آینده شرایط بهتر می‌شود.


او درباره دیدار با هوادار در هفته هشتم لیگ برتر افزود: این بازی برای ما بسیار اهمیت دارد. شرایط جدول طوری است که در هر شرایطی باید با دست پر و 3 امتیاز از این مسابقه بیرون از خانه خارج شویم. شک نکنید برای برد به زمین می‌رویم. البته هوادار هم نشان داده تیم سختکوشی است اما با آنالیزی که کادرفنی روی نقاط ضعف و قوت این تیم انجام داده، انشاالله با انجام یک بازی خوب 3 امتیاز را کسب خواهیم کرد و جایگاهمان در جدول را ارتقا خواهیم داد.

دیدگاه‌ها