کد خبر : 1795495 | 10 آذر 1400 ساعت 17:05 | 29.2K بازدید | 16 دیدگاه

درخواست مدیرعامل استقلال از عزیزی خادم

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال با ارسال نامه ای برای عزیزی خادم رئیس فدراسیون، از او درخواست کرد در بحث تبلیغات محیطی وارد شود.

درخواست مدیرعامل استقلال از عزیزی خادم

به گزارش "ورزش سه"، بحث تبلیغات محیطی و مجادله استقلال و سازمان لیگ همچنان ادامه دارد. پس از اینکه طی هفته های گذشته دو طرف بر سر اجرای تبلیغات محیطی استادیوم ها به توافق نرسیدند، سازمان لیگ اعلام کرد که خودش مسئولیت انجام این کار را برعهده می گیرد. حالا آبی ها نیز از رئیس فدراسیون درخواست مداخله کرده اند.

 

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای خطاب به عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، خواهان دخالت وی جهت در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی استقلال و پرسپولیس از سوی کارگزار باشگاه استقلال شد.

در بیانیه ای که باشگاه استقلال صادر کرده، آمده است: در این نامه مدیرعامل استقلال با اشاره به جلسات و توافقات پیشین در خصوص تبلیغات محیطی، از سنگ اندازی‌های برخی افراد در سازمان لیگ در مسیر باشگاه استقلال سخن گفت.

 

بخشی از این سنگ اندازی‌ها که در نامه به آن‌ به صورت مفصل اشاره شده، مربوط به تبلیغات محیطی است و بخشی دیگر از آن اشتباهات پیاپی داوری، محرومیت غیر قانونی دو بازیکن استقلال در مصاف با گل‌گهر و ... است.

آجورلو در این نامه ضمن اشاره به شعار انتخاباتی عزیزی خادم در خصوص قرار گرفتن تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، خواهان همکاری رئیس فدراسیون فوتبال جهت اختصاص این حق به باشگاه استقلال شده است.

 

رو نوشتی از این نامه به وزارت ورزش، نهادهای امنیتی و نظارتی هم ارسال شده است.

دیدگاه‌ها