کد خبر : 1795502 | 10 آذر 1400 ساعت 17:23 | 25.8K بازدید | 10 دیدگاه

match tv: فروش 25 میلیون یورویی آزمون شدنی نیست

یکی از شبکه های تلویزیونی روسیه پیش بینی کرد برنامه ریزی صورت گرفته از سوی باشگاه زنیت مبنی بر فروش 25 میلیون یورویی سردار آزمون محقق نخواهد شد.

match tv: فروش 25 میلیون یورویی آزمون شدنی نیست 

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سردار آزمون با تیم زنیت تا پایان فصل جاری است و بر همین اساس رسانه های روس پیش بینی کرده اند که زنیت در تعطیلات زمستانی برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برنامه ریزی خواهد کرد تا از آخرین فرصت برای فروش مهاجم ایرانی تیمش بهره ببرد. البته با مبلغی کمتر از 25 میلیون یورو. 

 

باشگاه زنیت البته چند ماهی است پیشنهاد تمدید قرارداد به سردار آزمون را مطرح کرده است اما مورد موافقت این بازیکن و مدیر برنامه هایش قرار نگرفته است. 

 

شبکه match tv روسیه در گزارشی مدعی شده است: پرداخت مبلغ 25 میلیون یورو برای خرید سردار آزمون دشوار خواهد بود.


سردار آزمون ماه آینده میلادی می‌تواند با تیم موردنظرش برای انتقال در تابستان آینده توافق کند. او در 14 بازی فصل جاری لیگ برتر روسیه هفت گل زد، اما در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. با این حال اعلام شده زنیت می‌خواهد در ماه جاری میلادی برای امضای قرارداد جدیدی با آزمون بخت خود را امتحان کند. این در حالی است که از تیم لیون فرانسه به‌عنوان مقصد بعدی سردار آزمون یاد می‌شود و ارزش این انتقال هفت تا هشت میلیون یورو اعلام شده است.

دیدگاه‌ها