کد خبر : 1795505 | 10 آذر 1400 ساعت 17:49 | 10.9K بازدید | 6 دیدگاه

فاصله میلی‌متری شاگردان نکونام تا برد؛

افسوس حسینی در اولین گل برای فولاد(عکس)

مهاجم تازه وارد فولاد نزدیک بود گل سه امتیازی مقابل تراکتور بزند.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از کسب پیروزی هفته قبل مقابل ذوب‌آهن در دیدار دیروز هم به دنبال برتری خانگی برابر تراکتور بود، اما با وجود حملات پرتعدادی که شاگردان جواد نکونام در این بازی داشتند و فرصت‌های زیادی که خلق کردند، در رسیدن به گل بدشانس بودند و به گرفتن یک امتیاز رضایت دادند.

 

جواد نکونام که پس از حضور روی نیمکت فولاد سعی کرد شرایط این تیم را بهتر کرده و با جذب سه بازیکن جای خالی نفرات جدا شده را پُر کند، دیروز نزدیک بود یکبار دیگر توسط یکی از خریدهای خود صاحب سه امتیاز حساس دیدار با تراکتور شود.

 

فولاد که پس از حضور نکونام در این تیم و در نخستین مسابقه توانست هوادار تهران را با گلزنی حمید بوحمدان، یکی از خریدهایش شکست بدهد، در دیدار هفته هفتم برابر تراکتور نیز در آستانه رسیدن به برد با گلزنی ساسان حسینی بود.

 

ساسان حسینی که سال گذشته شرایط خوبی در تیم خوزستانی نفت MIS داشت و هشت گل به ثمر رسانده بود، در دومین حضور تعویضی برای فولاد و در دقیقه ۸+۹۰ ضربه سر زیبایی روی ارسال دقیق محمد آبشک زد، اما توپ مهاجم جوان فولادی‌ها با کمترین اختلاف از کنار دروازه تراکتور عبور کرد تا او افسوس این فرصت از دست رفته را بخورد.

 

1669761

 

1669762

دیدگاه‌ها