کد خبر : 1795508 | 10 آذر 1400 ساعت 18:07 | 85K بازدید | 31 دیدگاه

فرانچسکو توتی؛

بارسلونا مرا نخواست، رئال مادرید همه کار کرد!

فرانچسکو توتی، اسطوره ایتالیایی باشگاه رم مدعی شد بارسلونا هرگز برای خریدش اقدام نکرده است.

بارسلونا مرا نخواست، رئال مادرید همه کار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی بیش از دو دهه برای جالوروسی بازی کرده و علیرغم پیشنهادات تیم های بزرگ، یکی از وفادارترین بازیکنان تاریخ فوتبال لقب گرفت. حالا فرانچسکو توتی، کاپیتان سابق رم فاش کرد که هرگز در طول دوران ورزشی خود با بارسلونا مذاکره نکرده، اما رئال مادرید هر کاری انجام داده تا او راهی اسپانیا بشود.

 

فرانچسکو توتی گفت: "نه، صادقانه بگویم که در طول دوران حرفه ای ام هرگز با بارسلونا در مورد انتقال به کاتالونیا صحبت نکردم. اما برعکس رئال مادرید هر کاری برای خرید انجام می داد.  البته من از این بابت متاسفم، زیرا بارسلونا تیمی فوق العاده تماشایی است و بازی کردن در این تیم خوشایند بود. در دنیایی دیگر باید ببینیم آیا بارسلونا برای خریدم اقدام خواهد کرد یا خیر.

 

1652403

 

البته برای من ماندن در رم بهترین انتخاب بود. درست است که در مقطعی از دوران حرفه‌ای‌ام نزدیک بود راهی رئال مادرید شوم، اما من با قلبم تصمیم گرفتم. طبیعی است که وقتی در تیم های خاصی مانند رم بازی می کنید، برخلاف رئال مادرید شانس کمتری برای موفقیت در لیگ قهرمانان دارید، اما رم برای من به منزله قهرمانی بود.

 

حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا؟ وضعیت این تیم کمی خاص است. ما همیشه شاهد پیروزی بارسلونا در هر بازی با تفاضل سه یا چهار گل بودیم. اما حالا تغییراتی رخ داده و یک انقلاب واقعی اتفاق افتاده است. شرایط آسان نخواهد بود، اما من مطمئن هستم که این باشگاه به سطح خیلی بالایی باز خواهد گشت. اگر ژاوی در مربیگری هم مانند دوران بازی خود باشد، فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. در این تیم بازیکنان جوان و بزرگی حضور دارند که آینده درخشانی خواهند داشت."

دیدگاه‌ها