کد خبر : 1795513 | 10 آذر 1400 ساعت 18:27 | 55.4K بازدید | 53 دیدگاه

آلگری: چطور توپ طلای لئو مسی را زیر سوال بردید؟

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس لیونل مسی را لایق دریافت توپ طلای سال 2021 می داند.

آلگری: چطور توپ طلای لئو مسی را زیر سوال بردید؟

به گزارش "ورزش سه"، مراسم توپ طلای سال 2021 دو شب قبل برگزار شده و لیونل مسی موفق شد برای هفتمین بار در طول دوران ورزشی خود این جایزه را فتح کند. بسیاری معتقدند امسال این عنوان باید به رابرت لواندوفسکی تعلق پیدا می کرد، اما مکس آلگری مخالف این نظریه بوده و لیونل مسی را بهترین بازیکن جهان توصیف کرده است.

 

مکس آلگری گفت: "رای دهندگان به مسی رای دادند و باید این بازیکن را نظر فنی قوی ترین بازیکن جهان دانست، اما من نمی دانم عده ای چگونه قضاوت کرده و این موضوع را زیر سوال می برند.

 

1669769

 

شرایط فعلی یوونتوس؟ طبیعتا ما فراز و نشیب هایی خواهیم داشت. من هنوز در حال شناختن بازیکنان هستم و آنها نیز با افکار من آشنا می شوند و ما هر سه روز یک بار بازی می کنیم. ما با صعود در لیگ قهرمانان به هدف اول رسیدیم و حالا کمی بیشتر در تمرینات وقت خواهیم داشت. حضور در باشگاه یوونتوس برای ما منافع فراوانی به همراه داشتته، پس حالا وقت آن است که احساس مسئولیت کرده و به این باشگاه پاسخ دهیم. ما باید بیشتر تمرکز کنیم، زیرا در این فصل بارها در برابر باشگاه های کوچک شکست خورده ایم.

 

همه چیز تغییر می کند، افراد می آیند و می روند، اما یوونتوس باقی می ماند و همیشه باقی خواهد ماند. من این چالش را پذیرفتم، زیرا می دانستم کار سختی در پیش دارم. اکنون ما باید مسئولیت حضور در یوونتوس و جاه طلبی برای رسیدن به بالاترین هدف ممکن را قبول کنیم."

دیدگاه‌ها