کد خبر : 1795526 | 10 آذر 1400 ساعت 19:44 | 39.7K بازدید | 35 دیدگاه

لواندوفسکی بی خیال حواشی توپ طلا (عکس)

روبرت لواندوفسکی امروز تمرینات خود را به شکل کاملاً جدی در کمپ تمرینی بایرن مونیخ پیگیری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو شب پیش بود که بالاخره انتظار ها در مورد توپ طلای سال 2021 پایان یافت؛ جایی که از لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی به عنوان اصلی‌ترین شانس های کسب این جایزه نام برده می‌شد اما نهایتاً این فوق ستاره آرژانتینی سابق بارسا و کنونی پاری سن ژرمن بود که موفق شد هفتمین توپ طلای خود را به دست بیاورد.

 

اما بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد هستند که به وضوح حق ستاره لهستانی بود که این جایزه را ببرد. سال گذشته مراسم توپ طلا به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا برگزار نشد و لواندوفسکی نتوانست این جایزه را کاملا حقش هم بود به دست بیاورد. از طرفی امسال هم با وجود عملکرد فردی فوق العاده لواندوفسکی نهایتاً این لیونل مسی بود که به این جایزه رسید.

 

با این حال روبرت لواندوفسکی امروز برای اولین بار بعد از مراسم توپ طلا در تمرینات بایرن‌مونیخ حاضر شد. با این وجود نه تنها هیچ نشانه ای از نا امیدی به خاطر نبردن این جایزه در این بازیکن مشاهده نمی‌شد بلکه او به شکل جدی تری نیز تمرینات خود را پیگیری کرد. لواندوفسکی امروز به وضوح در تمرین انگیزه و روحیه بهتری داشت و حتی 20 دقیقه هم تمرین کرد تا نشان دهد که هرگز از اتفاقات روزهای اخیر ناامید نشده است.

 

 

1669796

 

1669797

 

1669798

دیدگاه‌ها