کد خبر : 1795531 | 10 آذر 1400 ساعت 20:20 | 44.1K بازدید | 15 دیدگاه

درخواست توخل از باشگاه چلسی؛ ستاره یووه را می‌خواهم

به نظر می رسد که چلسی قصد دارد هر طور که شده فدریکو کیه زا را به خدمت بگیرد.

درخواست توخل از باشگاه چلسی؛ ستاره یووه را می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، فابریتزیو رومانو در پادکست خود با عنوان "Here We Go" از علاقه چلسی به جذب فدریکو کیه زا پرده برداشته است. این خبرنگار معتبر ایتالیایی مدعی شده که توماس توخل از جذب ستاره یوونتوس استقبال می کند و از سران باشگاه چلسی درخواست کرده که مقدمات انتقال او به استمفوردبریج را فراهم کنند.

 

کیه‌زا در یکی دو فصل گذشته نمایش های درخشانی در ترکیب یوونتوس ارائه داده و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. او همچنین در همین تابستان نقش مهمی در قهرمانی تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو ایفا کرد. کیه‌زا در اولین فصل حضورش با غول های تورینی 14 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد و تا کنون در فصل 22-2021 سه گل و سه پاس گل به ثبت رسانده است.

 

 

1649084

 

 

البته بعید است یوونتوس تمایلی به فروش فدریکو کیه زا داشته باشد اما یک شرط مهم وجود دارد که می‌تواند این انتقال را نهایی کند. در واقع گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده در صورتی که یوونتوس نتواند در این فصل جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را کسب کند، به اجبار برخی بازیکنان این تیم از بیانکونری جدا خواهند شد و یکی از این ستاره ها می تواند فدریکو کیه زا باشد که به شدت چلسی شرایط به خدمت گرفتن آن را بررسی می‌کند.

دیدگاه‌ها