کد خبر : 1795535 | 10 آذر 1400 ساعت 20:51 | 37.7K بازدید | 11 دیدگاه

تنش بین زلاتان و ماتراتزی بالا گرفت (عکس)

صحبت های زلاتان ابراهیموویچ در مورد مارکو ماتراتزی با واکنش این مدافع سابق تیم ملی ایتالیا همراه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ از آن دست بازیکنانی بوده که تا به اینجای دوران حرفه‌ای فوتبال خود تنش های زیادی با حریفان داشته است. آخرین آنها به همین دربی فصل گذشته میلان بازمی‌گشت، جایی که ستاره سوئدی با مهاجم وقت اینتر یعنی روملو لوکاکو درگیر شد و این موضوع حواشی زیادی را به وجود آورد.

 

اما زلاتان ابراهیموویچ در جدیدترین مصاحبه خود این بار به مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه اینتر حمله کرد. جایی که زلاتان در مورد مارکو ماتراتزی گفت: " او با تکل هایی که می‌زد فقط به دنبال مصدوم کردن بازیکنان بود. بعضی از مدافعان مانند مالدینی، کیه‌لینی یا استام به دنبال مبارزه کردن بودند اما ماتراتزی فقط می‌خواست به بقیه آسیب بزند.

 

 

1669804

 

 

یک بار در دربی تصمیم گرفتم که این کارهای او را تلافی کنم. او با پاهای باز یک تکل محکم زد اما من جاخالی دادم و بعد از آن هم با آرنج به او ضربه زدم. بعد از آن مسابقه اینزاگی گفت که این بهترین دربی عمرم بود چون هم بردیم، هم زلاتان موفق به گلزنی شد و هم ماتراتزی به بیمارستان رفت. البته این صحبت های او شوخی بود."

 

حالا این اظهار نظر زلاتان ابراهیموویچ با واکنش کوتاه و جالب مارکو ماتراتزی همراه شده است. او با قرار دادن عکسی از جام های لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی به نوعی زلاتان ابراهیموویچ را مورد خطاب قرار داده که موفق به فتح هیچ کدام از این دو جام نشده است و به نوعی به این ستاره سوئدی طعنه سنگینی زده است؛ توئیتی که ماتراتزی آن را با عنوان "پست بی‌صدا" منتشر کرد.

 

 

1669805

دیدگاه‌ها