کد خبر : 1795541 | 10 آذر 1400 ساعت 21:30 | 36.4K بازدید | 14 دیدگاه

شرط ستاره فرانسوی بارسا برای ماندن؛ پول بیشتر!

به نظر می‌رسد تنها در صورت ارائه پیشنهاد مالی بهتر از سوی بارسلونا، عثمان دمبله در این تیم ماندگار خواهد شد.

شرط ستاره فرانسوی بارسا برای ماندن؛ پول بیشتر!

به گزارش ورزش سه هر چیزی که عثمان دمبله را احاطه کرده است، چه در میدان و چه در خارج از آن، یک راز است. ژاوی هرناندز بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید بارسا تاکید کرد که روی ستاره فرانسوی حساب ویژه ای باز می کند اما در هفته‌های گذشته مشکل دمبله از بیرون زمین به خارج از آن نیز سرایت کرده است.

 

در واقع ستاره فرانسوی فقط تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد. از طرفی بارسا به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است و با توجه به اخباری که از رختکن این تیم به گوش می‌رسد خود دمبل نیز تمایل زیادی به انجام این کار دارد. با این حال نزدیکان این بازیکن مبلغ هنگفت را برای تمدید درخواست کرده‌اند که کار بارسا را دشوار کرده است.

 

 

1667207

 

 

در واقع افراد نزدیک به عثمان دمبله و کسانی که در تعیین آینده این بازیکن نقش اساسی را دارند معتقد هستند که پیشنهاد اول بارسلونا برای تمدید قرارداد با ستاره فرانسوی بسیار کمتر از حد انتظار شان بوده است. با این حال قرار است هفته آینده جلسه جدیدی بین سران باشگاه کاتالانی و آنها برگزار شود و به نظر می‌رسد که نزدیکان دمبله قصد دارند باشگاه را برای ارائه پیشنهاد بهتر تحت فشار بگذارند. در واقع شواهد حاکی از آن است در صورتی که بارسا طی هفته‌های آینده پیشنهاد مالی خوبی را به دمبله ارائه ندهد، جدایی او از این تیم قریب‌الوقوع خواهد بود.

دیدگاه‌ها