کد خبر : 1795547 | 10 آذر 1400 ساعت 22:26 | 45.9K بازدید | 6 دیدگاه

مهاجم چلسی در لیست خرید رانگنیک برای یونایتد

بر اساس ادعای بیلد بعد از انتخاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی منچستر یونایتد، او خواهان جذب تیمو ورنر شده است.

مهاجم چلسی در لیست خرید رانگنیک برای یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2020 بود که باشگاه چلسی دست به جذب ستاره های بزرگی زده و علیرغم تلاش فراوان لیورپول، موفق به خرید تیمو ورنر، ستاره گلزن و آلمانی باشگاه لایپزیش شد. اما این بازیکن جوان در این مدت عملکرد چندان خوبی از حیث گلزنی نداشته و با ورود روملو لوکاکو به لندن، تبدیل به انتخاب دوم توماس توخل شده است.

 

در واقع به نظر می‌رسد که با ادامه یافتن روند نیمکت نشینی های پیاپی تیمو ورنر، جدایی این بازیکن از چلسی در نقل و انتقالات پیش رو محتمل خواهد بود. از طرفی سال آینده شاهد برگزاری جام‌جهانی خواهیم بود و ورنر قطعاً به دنبال این است که در ترکیب تیم ملی آلمان حضور داشته باشد؛ موضوعی که می‌تواند باعث شود این بازیکن برای رهایی از نیمکت‌نشینی در همین ژانویه از جمع آبی‌های لندن جدا شود.

 

 

1646761

 

 

اما نشریه بیلد آلمان ادعای جالبی را در مورد ستاره آلمانی چلسی مطرح کرده و مدعی شده که بعد از روی کار آمدن رالف رانگنیک در منچستر یونایتد، این سرمربی خواهان انتقال تیمو ورنر به اولدترافورد شده است. رانگنیک زمانی که در سال 2016 هدایت لایپزیش را بر عهده داشت، مهاجم آلمانی را به خدمت گرفته بود و حالا به نظر می‌رسد که یک بار دیگر از کار کردن با او استقبال می کند.

 

البته جذب تیمو ورنر برای منچستریونایتد بسیار دشوار خواهد بود چراکه بعید است چلسی این بازیکن را به یکی از رقبای اصلی خود در لیگ برتر انگلیس بفروشد. این در حالی است که گفته می‌شود بارسلونا نیز یکی از مشتریان پر و پا قرص تیمو ورنر به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها