کد خبر : 1795552 | 10 آذر 1400 ساعت 22:56 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر ۲-۰ اسپتزیا؛ تخت گاز به سمت صدر جدول

اینتر در ادامه روند خوب خود موفق شد با دو گل اسپتزیا را شکست دهد.

اینتر ۲-۰ اسپتزیا؛ تخت گاز به سمت صدر جدول

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از کسب نتایج عالی در هفته‌های گذشته و نزدیک شدن به صدر جدول رقابت های سری آ، امشب در چارچوب هفته پانزدهم این مسابقات میزبان اسپتزیا زیاد بود که نهایتاً این بازی با نتیجه 2-0 به سود شاگردان سیمئونه اینزاگی که خاتمه یافت.

 

همان طور که انتظار می‌رفت اینتر از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت‌ قابل توجهی نتوانست روی دروازه اسپتزیا ایجاد کند تا اینکه در دقیقه 26 شاهد اولین موقعیت نصفه و نیمه نراتزوری بودیم؛ جایی که ضربه لائوتارو مارتینز با اختلاف نسبتاً کمی از کنار دروازه اسپتزیا به بیرون رفت.

 

 

1669815

 

 

در دقیقه 29 دنزل دومفرایز بعد از نفوذ از جناح راست ضربه محکمی را روانه دروازه حریف کرد اما شوت این بازیکن با واکنش دروازه بان اسپتزیا برگردانده شد.

 

نهایتا حملات اینتر در دقیقه 36 نتیجه داد. همکاری زیبای بازیکنان اینتر با ضربه تمام کننده روبرتو گالیاردینی همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1669820

 

 

در ادامه نیمه اول نیز اینتر توپ و میدان را در اختیار داشت و کار را کنترل کرد تا دو تیم با همان نتیجه 1-0 راهی رختکن شده باشند.

 

اینتر نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و می توانست در دقیقه 52 فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه خواکین کوریا با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد تا این فرصت برای نراتزوری از دست برود.

 

 

1669819

 

 

در دقیقه 54 باز هم اینتر بود که می‌توانست گلزنی کند اما این بار ضربه محکم هاکان چالهان‌اوغلو توسط دروازه بان اسپتزیا برگردانده شد. با این حال دو دقیقه بعد اینتر بالاخره توانست گل دوم را به ثمر برساند. خطای هند مدافع اسپتزیا باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد، لائوتارو مارتینز پشت توپ ایستاد و موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در دقیقه 61 اینتر تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم پیش رفت اما هاکان چالهان اوغلو در مصافی تک به تک با دروازه بان اسپتزیا مغلوب شد تا بازی با همان نتیجه 2-0 پیگیری شود.

 

 

1669816

 

 

در ادامه بازی کمی کار متعادل تر شد و اسپتزیا نیز حملاتی را روی دروازه اینتر ترتیب داد اما نهایتاً مسابقه دو تیم با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید تا شاگردان سیمونه اینزاگی یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک‌تر شوند.

دیدگاه‌ها