کد خبر : 1795554 | 10 آذر 1400 ساعت 23:00 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

دبل سید مجید پس از دیدار با اسکوچیچ؛

نمایش شگفت‌انگیز حسینی با ۲ گل در ترکیه

کایسری اسپور با درخشش ملی‌پوش ایرانی خود موفق به شکست ایگدیر شد.

نمایش شگفت‌انگیز حسینی با ۲ گل در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات مرحله چهارم جام حذفی ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که مثل دیدارهای سوپر لیگ سید مجید حسینی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم کادیرهاس مقابل ایگدیر دسته سومی قرار گرفت.

 

نیمه اول این دیدار با برتری دو بر صفر کایسری اسپور مقابل ایگدیر پایان یافت، اما در ادامه مسابقه این تیم توانست دو گل دیگر با درخشش مدافع پیشتاخته و ایرانی‌اش بزند.

 

سید مجید حسینی که آخرین بار ۲ سال و یک ماه قبل با پیراهن ترابزون اسپور مقابل آلانیا اسپور گلزنی کرده و در همان بازی یک پنالتی از دست داده بود، امشب توانست برابر ایگدیر نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

 

ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور که هفته گذشته با دراگان اسکوچیچ در ترکیه دیدار داشت، امشب توانست دوباره بازی‌های خوب خود را به نمایش بگذارد تا با این عملکرد برای سرمربی تیم ملی نیز خودنمایی کند.

 

حسینی در دقیقه ۵۲ روی شوت ریباند شده از پشت محوطه جریمه و توپی که روی هوا سرگردان بود، با پرش بلند و ضربه سر گل سوم کایسری اسپور مقابل ایگدیر را به ثمر رساند تا خیال تیمش بابت پیروزی در این دیدار را راحت کند.

 

1669822

 

کایسری اسپور در دقیقه ۶۷ نیز یک موقعیت جدی دیگر خلق کرد که توپ ارسالی از جناح راست را سید مجید حسینی با ضربه سر شیرجه‌ای به گوشه دروازه ایگدیر تبدیل به گل کرد.

 

کایسری اسپور با دو گلی که سید مجید حسینی در بازی امشب به ثمر رساند، به پیروزی ۴ بر صفر مقابل ایگدیر دست یافت تا به جمع ۱۶ تیم نهایی جام حذفی ترکیه صعود کند.

 

1669824

دیدگاه‌ها