کد خبر : 1795568 | 11 آذر 1400 ساعت 00:23 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌های انصاری‌فرد و حاج‌صفی در برد آ. ا. ک

آ. ا. ک آتن با درخشش دو بازیکن با تجربه ایرانی خود برابر کیفیسیاس به برتری رسید.

گل‌های انصاری‌فرد و حاج‌صفی در برد آ. ا. ک

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی یونان کاپ، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که برخلاف مسابقات سوپر لیگ میلاد محمدی را در ترکیب نمی‌دید و احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را در جمع ۱۱ بازیکن اصلی خود داشت، از ساعت ۲۱:۴۵ چهارشنبه شب در استادیوم اسپیروس لوئیس به مصاف کیفیسیاس رده دومی رفت.

 

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما آ. ا. ک آتن در نیمه دوم توفانی ظاهر شد و توانست ۴ بار دروازه کیفیسیاس را باز کند که دو گل این تیم را بازیکنان ایرانی‌اش به ثمر رساندند.

 

کریم انصاری‌فرد که در فصل جاری سوپر لیگ یونان دو گل و یک پاس گل در ۱۱ مسابقه داشته، در دقیقه ۵۲ مسابقه امشب مقابل کیفیسیاس توانست نخستین گل خود در رقابت‌های جام حذفی را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۰ تعویض شد.

 

آ. ا. ک آتن در ادامه مسابقه سه گل دیگر وارد دروازه کیفیسیاس کرد که آخرین گل این تیم را احسان حاج‌صفی در دقیقه ۷۴ زد تا در پیروزی پُر گل تیمش نقش داشته باشد.

 

حاج‌صفی در شرایطی این گل را برابر کیفیسیاس به ثمر رساند که طی ۳۵ روز اخیر یک گل در رقابت‌های سوپر لیگ یونان مقابل وولوس و یک گل در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر سوریه زده بود.

 

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در شرایطی موفق به کسب پیروزی ۴ بر صفر خانگی مقابل کیفیسیاس شد که باید بازی برگشت را هم در زمین حریف دسته دومی خود برگزار کند.

 

گفتنی است، میلاد محمدی دیگر بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان برتری تیمش مقابل کیفیسیاس از دقیقه ۸۰ وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها