کد خبر : 1795569 | 11 آذر 1400 ساعت 00:31 | 16.9K بازدید | 3 دیدگاه

ترک زودهنگام ورزشگاه بعد از توفان لیورپول؛

آیا اورتون هوادارانش را پشیمان می کند؟ (عکس)

گروهی از تماشاگران اورتون خیلی زود تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های اورتون و لیورپول امشب برگزار کننده یکی از حساس ترین بازی های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه گودیسون پارک بودند. دربی مرسی ساید در شرایطی برگزار شد که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی داشتند. لیورپول که فصل بسیار را در حال سپری کردن است پیش از این بازی با 28 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی حضور داشت. در سمت مقابل اما اورتون با 15 امتیاز در مکان چهاردهم حضور داشت. 

 

با وجود عملکرد پرنوسان اورتون هواداران این تیم ورزشگاه را برای بازی امشب کاملا پر کرده بودند اما شروع توفانی لیورپول خیلی زود آنها را ناامید کرد. شاگردان کلوپ با گل های صلاح و هندرسون در عرض 20 دقیقه دو بار دروازه همشهری خود را باز کردند تا در مسیر کسب یک برد آسان دیگر قرار بگیرند.

 

واکنش گروهی از هواداران اورتون به این شکست زودهنگام، ترک ورزشگاه بود. این گروه از هواداران بعد از دریافت گل دوم در دقیقه 19، از جای خود برخاسته و با ترک ورزشگاه، اعتراض خود به شرایط تیم شان را اعلام کردند.

 

در آخرین دقایق نیمه اول، اورتون یکی از دو گل خورده را جبران کرد تا هواداران وفادارش را که هنوز در ورزشگاه بودند را به جبران امیدوار کند. قطعا اگر اورتون در ادامه بتواند به بازی برگردد که احتمال آن با زدن یک گل پیش از به صدا در آمدن سوپ پایان بازی در نیمه اول بیشتر شد، هوادارانی که ورزشگاه را ترک کردند از کار خود پشیمان خواهند شد. البته لیورپول هم تیمی نیست که به این راحتی ها چنین اجازه ای به حریف بدهد.

 

1669862

 

1669863

دیدگاه‌ها