کد خبر : 1795575 | 11 آذر 1400 ساعت 00:49 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

برد ارزشمند فاینورد با بازی جهانبخش

فاینورد با بازی ۸۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود مقابل هراکلس به پیروزی دست یافت.

برد ارزشمند فاینورد با بازی جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته چهارم لیگ اردیویسه هلند، تیم فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را پس از چهار مسابقه دوباره در ترکیب و سمت راست خط هجومی داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب در استادیوم دِ کویپ مقابل هراکلس رده چهاردهمی قرار گرفت.

 

فاینورد در دقیقه ۱۱ توسط لوئیس سینیسترا به گل رسید، اما بازبینی ویدئویی صحنه این گل را مردود کرد و تنها چهار دقیقه پس از این اتفاق هراکلس دروازه یاران جهانبخش را باز کرد.

 

سینیسترا پس از مردود شدن گل، باز هم در ترکیب فاینورد درخشید و در دقایق ۷+۴۵ و ۶۹ دروازه هراکلس را باز کرد تا یاران جهانبخش با بازگشت فوق‌العاده در این بازی خانگی و حیاتی به برتری دست یابند.

 

تیم فوتبال فاینورد با برتری ۲ بر یک در بازی امشب مقابل هراکلس که دهمین پیروزی فصل آنها بود، ۳۲ امتیازی شد، به رده دوم جدول لیگ اردیویسه هلند صعود کرد و به یک امتیازی آژاکس رسید.

 

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد همانند ۱۱ مسابقه گذشته فصل ۲۲-۲۰۲۱ که در لیگ اردیویسه هلند به میدان رفته بود، در دیدار مقابل هراکلس که تا دقیقه ۸۰ در زمین حضور داشت نیز نتوانست گلزنی کند و به روند ناکامی خود پایان بدهد.

 

1669874

دیدگاه‌ها