کد خبر : 1795577 | 11 آذر 1400 ساعت 00:50 | 25.6K بازدید | 7 دیدگاه

"مو" هر روز دست نیافتنی تر از دیروز؛

ادامه تاریخ‌سازی صلاح در دربی مرسی‌ساید (عکس)

ستاره مصری لیورپول با گلزنی در دربی مرسی ساید رکوردی قابل توجه خود را ارتقا بخشید.

به گزارش "ورزش سه"، فصل رویایی شاگردان کلوپ یک ستاره بی چون و چرا دارد که بیش از همه در معرض ستایش ها قرار گرفته است؛ او کسی نیست جز محمد صلاح که موتور گلزنی اش در فصل جاری بی وقفه در فعالیت است و این بازیکن را در مسیر ثبت رکوردهای شگفت انگیز قرار داده است.

در بازی امشب تیم های لیورپول و اورتون در هفته چهاردهم لیگ جزیره، شاگردان کلوپ بازهم توفانی شروع کردند و در همان 20 دقیقه نخست بازی دو گل به حریف زدند. گل دوم سرخ پوشان را محمد صلاح به زیبایی با یک ضربه کات دار به ثمر رساند؛ گلی که او را به سومین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل کرد که در 12 بازی متوالی حداقل روی یک گل تیمش نقش مستقیم داشته است.

 

1669876

 

1669909

 

صلاح در حال حاضر با 11 گل و 7 پاس گل سومین بازیکن تاریخ لیگ جزیره پس از استن کالیمور (1995) و جیمی واردی (2015) است که موفق به ثبت چنین رکوردی می شود؛ با توجه به روند توقف ناپذیر مهاجم مصری، ارتقا و شخصی سازی این رکورد توسط او خیلی دور از ذهن نیست.

صلاح همچنین با گلزنی در دربی مرسی ساید به اولین بازیکن لیورپول تبدیل شد که در 7 بازی متوالی خارج از خانه لیگ برتر گل زده یا پاس گل می دهد.

امانوئل دنیس، مهاجم تیم واتفورد نزدیک ترین تعقیب کننده صلاح در فصل جاری است. او با گلزنی در بازی امشب تیمش مقابل چلسی با 6 گل و 5 پاس گل در 13 مسابقه، دومین مهاجم موثر لیگ جزیره تا اینجای فصل به شمار می رود.

 

1669877

 

صلاح در موقیعت تک به تک با پیکفورد، دروازه بان تیم ملی انگلیس و باشگاه اورتون، با یک شوت کات دار غیرقابل مهار، دروازه را باز کرد.

دیدگاه‌ها