کد خبر : 1795617 | 11 آذر 1400 ساعت 11:52 | 12.4K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید رسانه یونانی از عملکرد ایرانی های آ.ا.ک

وب سایت مطرح یونانی به تمجید از عملکرد بازیکنان ایرانی آ.ا.ک در جریان دیدار شب گذشته پرداخت.

تمجید رسانه یونانی از عملکرد ایرانی های آ.ا.ک

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ.ا.ک آتن شب گذشته و در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی یونان، موفق شد با نتیجه 4 بر صفر از سد کیفیسیاس عبور کرده و دیدار رفت را با برتری پر گل و قاطع به سود خود به پایان برساند.

 

در این بازی، کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی دو بازیکن ایرانی آ.ا.ک آتن موفق شدند برای تیمشان گلزنی کرده و نقش مهمی در پیروزی این تیم داشته باشند. مسئله ای که باعث شد تا وب سایت یونانی Sdna نیز به تعریف و تمجید از این دو بازیکن بپردازد.

 

1669942

 

این رسانه با دادن نمره 9 به کریم انصاری فرد، او را بهترین بازیکن زمین داشته و در ادامه نوشته است: هر چقدر که او در نیمه اول خوب نبود، در نیمه دوم فوق العاده ظاهر شد.

 

1669943

 

او با یک ضربه سر زیبا دروازه حریف را باز کرد و گل نخست را به ثمر رساند. او در همه بازی هایی که امسال به میدان رفته، تأثیرگذار بوده است، شب گذشته هم عالی ظاهر شد.

 

1669944

 

این وب سایت همچنین به حاج صفی نیز نمره 8 را داده و اضافه کرده است: در تمام مسابقاتی که دیده ایم، حاجی صفی عملکرد خوبی از خود نشان داده است. در دیدار او زمان کافی را داشت تا به عنوان یک بازیکن کلیدی در زمین ظاهر شود و او حتی در این زمینه نیز بهتر کار کرد و گل بسیار زیبایی به ثمر رساند.

 

1669945

 

در این دیدار، میلاد محمدی دیگر بازیکن ایرانی آ.ا.ک نیز از دقیقه 80 وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها