کد خبر : 1795622 | 11 آذر 1400 ساعت 12:23 | 14.6K بازدید | 8 دیدگاه

زلاتان: باید قراردادم را با میلان تمدید کنم

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، برای تمدید قرارداد با این تیم چراغ سبز نشان داد.

زلاتان: باید قراردادم را با میلان تمدید کنم

به گزارش "ورزش سه"، میلان در حالی شب گذشته موفق شد با سه گل بر جنوا با غلبه کند که زلاتان ابراهیموویچ یکی از گل‌های این تیم را به ثمر رساند. در واقع به نظر می رسد که بازگشت ستاره سوئدی باعث تقویت روحیه میلان شده و از طرف دیگر در بحث فنی نیز او قطعاً به تیم استفانو پیولی کمک ویژه ای خواهد کرد.

 

 

1669953

 

 

زلاتان بعد از بازی دیشب میلان گفت: "خوشحالم، ما قبل از مسابقه تصمیم گرفته بودیم که من چقدر بازی کنم. این بچه ها باعث می شوند که من احساس سرگرمی و جوانی داشته باشم. اشتباهاتی مرتکب شده بودیم که به قیمت شکست در دو بازی قبلی تمام شد. همه اینها تقصیر ما بود و شایستگی حریفان نقش خاصی در آن نداشت. اما مقابل جنوا پیروز شده و همچنان در بالای جدول خواهیم ماند."

 

 

1669954

 

 

قرارداد زلاتان ابراهیموویچ در پایان فصل به پایان می رسد اما او حالا یک بار دیگر برای تمدید چراغ سبز نشان داده است. زلاتان در این باره گفت: "حالا باید قراردادم را تمدید کنم. برای پیولی خوشحالم که قراردادش را تمدید کرد زیرا لیاقتش را داشت. با تمدید او من هم این کار را انجام می دهم. پیولی کار بزرگی در میلان انجام داده است. همچنین برای هواداران نیز خوشحال هستم اما اگر نتوانیم جامی کسب کنیم یعنی هیچ کاری انجام نداده ایم."

دیدگاه‌ها