کد خبر : 1795630 | 11 آذر 1400 ساعت 13:52 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش ستاره رم به کارت زرد: شرم‌آور است

تامی آبراهام، ستاره رم، به دریافت کارت زرد در دیدار برابر بولونیا به شدت اعتراض کرد.

واکنش ستاره رم به کارت زرد: شرم‌آور است

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ ایتالیا به مصاف بولونیا رفته و با یک گل برابر این تیم شکست خوردند.

آبراهام درست لحظاتی پیش از دریافت گل از تیم حریف، از سوی داور با کارت زرد جریمه شد و به نظر می‌رسید این اخطار باعث ناراحتی شدید او شده است.

بازبینی تصاویر نشان می‌داد که این آبراهام بود که پیش از برخورد با بازیکن حریف، هدف خطای او قرار گرفته بود اما در نهایت کارت زرد را نیز دریافت کرد.

ماتیاس اسونبرگ 22 ساله پس از تماسی که با آبراهام داشت خودش را به روی زمین انداخت و داور را متقاعد کرد که کارت زردی را به این بازیکن انگلیسی نشان دهد.

 

1669966

 

تعداد اخطارهای این بازیکن با دریافت این کارت زرد به پنج رسید تا بازی حساس روز شنبه برابر اینتر را از دست بدهد که خبر بدی برای رم است.

آبراهام پس از پایان بازی با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییترش نسبت به این کارت زرد اعتراض کرد. او نوشت:« برای این صحنه کارت زرد گرفتم و بازی بعدی را از دست دادم... این در حالی است که راه من سد شده و خطا روی من صورت گرفته بود. این واقعا شرم‌آور است.»

این بازیکن سابق چلسی در این فصل عملکرد خوبی را در ترکیب رم به نمایش گذاشته و موفق شد تحت هدایت ژوزه مورینیو تا به این جا کار هشت گل در 21 بازی در تمامی رقابت‌ها برای این تیم به ثمر برساند.

رم در حال حاضر با کسب 25 امتیاز از 15 بازی در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و بازی روز شنبه برابر اینتر رده سومی می‌تواند از اهمیت ویژه‌ای برای این تیم برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها