کد خبر : 1795631 | 11 آذر 1400 ساعت 16:39 | 19.6K بازدید | 18 دیدگاه

اولتیماتوم بارسا به دمبله؛ تا ۱۵ روز دیگر جواب بده!

به نظر می‌رسد بارسلونا از شرایط مبهم عثمان دمبله کاملا خسته شده است.

اولتیماتوم بارسا به دمبله؛ تا ۱۵ روز دیگر جواب بده!

به گزارش "ورزش سه"، روزها سپری می‌شود و همچنان عثمان دمبله هیچ پاسخ مشخصی به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسلونا نمی دهد. ژاوی اخیراً تأکید کرده بود که قرارداد این ستاره فرانسوی تمدید شود اما این وضعیت باعث شده که باشگاه بارسلونا تا حدود زیادی بی‌خیال عقد قرارداد جدید با این بازیکن شده باشد.

 

در همین حال موندو دیپورتیوو گزارش داده که مشکل اساسی در راه تمدید قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا مدیر برنامه‌های او یعنی موسی سیسوکو است. در واقع او به ستاره فرانسوی اطمینان خاطر داده که می تواند با جدایی از بارسا پول به مراتب بیشتری به دست بیاورد. این در حالی است که از رختکن بارسا شنیده می شود که خود دمبله تمایل زیادی به ماندن در این تیم دارد اما مدیر برنامه او کار را دشوار کرده است.

 

 

1669968

 

 

از طرف دیگر موندو دیپورتیوو گزارش داده که بارسلونا 15 روز به ستاره فرانسوی مهلت داده تا پاسخ نهایی خود را برای تمدید قرارداد ارائه دهد. در واقع به نظر می رسد که در صورت عدم ارائه پاسخ مشخص از سوی دمبله به آخرین پیشنهاد بارسلونا، این باشگاه به طور کامل از ایده تمدید با او دست خواهد کشید. این در حالی است که گفته می‌شود دو باشگاه نیوکاسل و منچستریونایتد شرایط جذب عثمان دمبله را بررسی می‌کنند و پیشنهادات آنها نیز کاملاً وسوسه کننده است.

دیدگاه‌ها