کد خبر : 1795632 | 11 آذر 1400 ساعت 18:22 | 14.4K بازدید | 5 دیدگاه

یک ستاره دیگر بایرن بازی با دورتموند را از دست داد؟

به نظر می‌رسد که لئون گورتزکا ستاره آلمانی بایرن مونیخ در دیدار برابر دورتموند غایب خواهد بود.

یک ستاره دیگر بایرن بازی با دورتموند را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در یکی دو هفته اخیر با حواشی عجیبی دست و پنجه نرم کرده است؛ از مقاومت برخی ستاره‌های این تیم مقابل واکسینه شدن گرفته تا افزایش موارد ابتلا به کرونا در این تیم که باعث شده در آستانه دیدار حساس فصل مقابل دورتموند، یولیان ناگلزمان با مشکلات بزرگی برای انتخاب ترکیب اصلی خود روبرو شود.

 

اما نظر می‌رسد که بدشانسی های بایرن‌مونیخ در این مقطع از فصل تمامی ندارد چراکه حالا شواهد حاکی از آن است که یکی دیگر از ستاره‌های تیم یولیان ناگلزمان در دیدار حساس برابر دورتموند غایب خواهد بود. لئون گورتزکا روز گذشته در تمرینات گروهی بایرن مونیخ حاضر نشد و با توصیه پزشک این باشگاه در سالن وزنه حضور پیدا کرد تا تردیدها در مورد به میدان رفتن او در درکلاسیکر به اوج خود برسد.

 

 

1669972

 

 

گفتنی است لئون گورتزکا در بازی قبلی بایرن مونیخ مقابل آرمینیا بیله فلد از ناحیه لگن دچار آسیب دیدگی شد و در دقیقه 56 زمین مسابقه را ترک کرد. در ابتدا به نظر نمی‌رسید که مشکل این ستاره ملی‌پوش آلمانی خیلی جدی باشد و گفته شد که او به دیدار برابر دورتموند خواهد رسید اما حالا به نظر می رسد که او در آستانه از دست دادن این مسابقه بسیار حساس قرار گرفته است.

 

همچنین به نظر می رسد در صورتی که این اتفاق رخ دهد ناگلزمان از زوج جمال موسیالا و تولیسو در خط هافبک خود استفاده خواهد کرد چرا که این جاشوا کیمیش و سابیتزر نیز غایب هستند.

دیدگاه‌ها