کد خبر : 1795634 | 11 آذر 1400 ساعت 13:20 | 21.5K بازدید | 16 دیدگاه

کریک: رونالدو اعتراضی به نیمکت‌نشینی نداشت

مایکل کریک، مربی منچستریونایتد، مدعی شد که کریستیانو رونالدو واکنش بدی به نیمکت‌نشینی برابر چلسی نداشته است.

کریک: رونالدو اعتراضی به نیمکت‌نشینی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، کریک تصمیم گرفت که در دیدار حساس برابر چلسی از رونالدو در ترکیب ثابت استفاده نکرده و این بازیکن را روی نیمکت قرار دهد.

این مربی 40 ساله معتقد است که واکنش‌ها نسبت به تصمیم او برای عدم استفاده از رونالدو در ترکیب اصلی اغراق آمیز بوده است.

کریک که به دلیل صادر نشدن ویزای رالف رانگنیک، امشب هم روی نیمکت یونایتد برابر آرسنال قرار دارد به خبرنگاران گفت:« من فکر می‌کنم این بحث‌ها بیش از حد جدی می‌شود، بسیار اغراق‌آمیزتر از چیزی که در داخل تیم می‌بینید. این تصمیمات به دلایل متفاوتی گرفته شده و به هیچ وجه موضوع بزرگی نبود. این شرایط قطعا در تیم نیست و ما همه رابطه خوبی با هم داریم.»

او اضافه کرد:« وقتی قصد دارید تصمیمی درباره انتخاب ترکیب تیم بگیرید باید موارد بسیاری را مدنظر داشته باشید. هر یک از بازیکنان ویژگی خاص خودشان را در زمین به تیم اضافه می‌کنند. باید آمادگی، خستگی، سرحال بودن و تاکتیک‌های تیمی را در نظر داشته باشید. این به نظر تصمیم بزرگی می‌آمد اما از نظر شخصی اینطور نبود.»

 

1667358

 

کریک ادامه داد:« می‌تواند از رونالدو بپرسید. نحوه واکنش او به این تصمیم عالی بود. او در رختکن باورنکردنی است و همیشه از بازیکنان حمایت می‌کند. من برای انجام صحبت تیمی بین دو نیمه رفتم و دیدم که او از 10 دقیقه قبل در حال گرم کردن است تا آماده باشد. شاید بحث زیادی در این باره شده باشد اما واقعیت چیز دیگری است.»

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی درباره سبک خاص رالف رانگنیک به نام گگن پرسینگ و ناسازگاری رونالدو با این سبک فوتبال و پرسینگ شدید مطرح شده است.

کریک در واکنش به این مسائل گفت:« او در طول این سال‌ها در تیم‌های بسیاری بازی کرده و در سبک‌های بسیاری موفق بوده است و همچنان برای هر تیمی که به میدان رفته گلزنی کرده است. من اطمینان دارم که او به این روند ادامه خواهد داد. من هیچ شکی در این باره ندارم.»

دیدگاه‌ها