کد خبر : 1795635 | 11 آذر 1400 ساعت 16:27 | 22.1K بازدید | 2 دیدگاه

باکاری سانیا:

سمیر نصری دیوانه بود اما صداقتش را دوست داشتم

باکاری سانیا، هم تیمی سابق سمیر نصری در آرسنال و منچسترسیتی، صحبت های جالبی را در مورد او مطرح کرد.

سمیر نصری دیوانه بود اما صداقتش را دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، باکاری سانیا بین سال‌های 2008 تا 2011 با سمیر نصری در آرسنال هم تیمی بود. همچنین این زوج بین سال‌های 2014 تا 2017 در منچسترسیتی نیز کنار یکدیگر بازی کردند. نکته جالب دیگر این که آن ها در مقطعی در تیم ملی فرانسه نیز با یکدیگر هم تیمی بودند.

 

نصری در ماه سپتامبر در سن 34 سالگی با دنیای فوتبال خداحافظی کرد‌. این ستاره فرانسوی در دوران حرفه‌ای خود با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و گاهاً تیترها و اخبار عجیب و غریبی در رابطه با او منتشر می شد. سمیر نصری همچنین در سال 2018 به دلیل نقض قوانین مربوط به دوپینگ با محرومیت روبه‌رو شد.

 

 

1669974

 

 

در همین راستا هم تیمی سابق نصری یعنی باکاری سانیا به صحبت درباره او پرداخته و می‌گوید: " سمیر دیوانه بود. به او کاملا احترام می‌گذارم چرا که با من سایر بازیکنان و البته مربیان صادق بود. با این حال فکر می‌کنم که او می‌توانست تسلط بیشتری روی برخی از افکار خود داشته باشد. بعضی اوقات وقتی یک چیزی را دوست ندارید و در عین حال در یک تیم هستید، باید لحظات درست برای حرف زدن را بدانید. با همه اینها من ترجیح می‌دهم که کسی مثل او که صادق است را در کنار خودم داشته باشم نه افرادی که دروغ می گویند."

 

سانیا همچنین در مورد ابو دیابی، بازیکن سابق آرسنال، که گفته می‌شد پاتریک ویرای بعدی خواهد بود، اظهار نظر کرد. او گفت: "ابو بازیکن فوق العاده و بی باکی بود اما مصدومیت باعث شد که فوتبال او تمام شود چرا که مچ پایش شکست. بعد از آن او تمام تلاش خود را انجام داد اما نتوانست به فرم قبلی خود باز گردد. او شکننده شد. دیابی بازیکنی درخشان اما در عین حال بدشانس بود."

 

 

1669973

دیدگاه‌ها